wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 njaah..skal vel ikke så veeeeldig mye 200kr? kan ta bilde ikveld..men er ikke tre lister på dem, men de flytter du bare over fra de du i bilen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Solgt trelistene flytter jeg bare over så det går fint legg ut et par bilder om du kan så få til å få hentet de også en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 skal ordne bilder iløpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Flott bil! Liker at du vedlikeholder den så godt, kanskje litt bilpleiegal som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 oi..glemte å ta bilder..tar det iløpet av morgendagen..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 En stund siden jeg har vært innom mye å gjøre, men fikk endelig tid til å få plukket av toppen å fått i nye kammen, nå maler den som en katt ) fikk den sammen igjen i dag, sliter fortsatt med litt luft i kjølevannet, men det kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Herlige updates! Flinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Takk for det ville egentlig gjort litt mer stas ut av motorrommet og alu detaljer, men hadde 1 dag il rådighet bare så måtte gå fort må ha bilen i morgen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nevstad Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Flott bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Endelig fått på sumar dekka ble bra det, men trenger litt senk etterhvert tror jeg Ble ikke mye å gå på inn til demper tårna nei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 BMW Brilliantline? Det er flotte felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Ang. shadowline er dette meget pent på E32! Robkill på forumet har original shadowline E32! Meget MEGET pent! Svarte nyrer er det ingen BMW'er som kler uansett etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Liker at du tar vare på bilen, dette kan du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå