Gå til innhold

Min 87 730I30 (Nå ferdig garasjelakket av en amatør)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er Brilliantline felger ja :) 8 og 9 x18 med 245-45-18 dekk, kommer nok flere updates ettehvert også :) har planer om nye baklamper, ny fremfanger, også er ddet noen småflekker jeg må pusse ned å få behandlet. også vil jeg få byttet ut en del slanger i motorrommet :) har kjørt in kammen i 2 uker nå, så må til med oljebytte, samt en etterjustering av ventilene nå i uka.

Sier takk for alle kommentarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

sommern er godt å har ikke fått gjort noe på bilen da det har vært farting på Drag race og andre ting i hele sommer, er med som mekaninker på dragbike så må gjøres :)

Dog, hentet meg et stort dilemma i dag, viste seg at naboen til en kamerat av meg hadde en 730 stående, ga 5 lapper for den da han mente toppen var gåen, brydde meg ikke om det, ville ha den som delebil, men etter nærmere øyesyn så er den i enda bedre forfatning eh hva min gamle er, men har mindre utstyr, grubler fælt på hvem jeg skal ha eller om jeg må fikse opp begge nå :)

msphkntmel979xh2s2nz.jpg

2kb89smsl1t3n63db0up.jpg

m6su8hgv24yf7frtue2f.jpg

nasdwvjc0nx2cazuhrk3.jpg

6bd9lo3656r1p5issw72.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vippe av toppen i morgen a ta en titt :) helt ærlig så tror jeg ikke toppen er gåen etter å ha startet den opp i dag, topppakning muligens, også må jeg sjekke oil tube og kam. Ellers så er også den EU godkjent i år så er veldig fristende å beholde begge ja, ingen av de er klare for hugg syntes jeg nei. akk å ve, får sjekke Koed for deler tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjebnen til blåmann er idag også bestemt.

2kb89smsl1t3n63db0up.jpg

Den skal være på veien sommeren 2011, er igang med motoren nå, når den er ferdig så er det en prøvetur får å kjenne hvordan bilen føles, deretter blir det full overhaling av hele bilen, så den skal fremstå som so god som ny til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...