Martin-D Skrevet April 24, 2010 Share Skrevet April 24, 2010 Fine updates, felgene var helmaks på bilen Ser frem til mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Er Brilliantline felger ja 8 og 9 x18 med 245-45-18 dekk, kommer nok flere updates ettehvert også har planer om nye baklamper, ny fremfanger, også er ddet noen småflekker jeg må pusse ned å få behandlet. også vil jeg få byttet ut en del slanger i motorrommet har kjørt in kammen i 2 uker nå, så må til med oljebytte, samt en etterjustering av ventilene nå i uka. Sier takk for alle kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 25, 2010 Share Skrevet April 25, 2010 Hva slags middel brukte du for å vaske de 15" (?) felga? så effektivt ut. Så Fredrik (E24Bimmer628Csi) hadde nevnt shadowline her, så legger med et bilde av hvordan det ser ut på min bil http://i117.photobucket.com/albums/o49/ ... C_0646.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Nydelig bil Robkill gjør seg så absolutt på den bilen ja Husker ikke hva det heter nå men bruker middelet som brukes i delevaskeren i det verkstedet jeg bruker, veldig effektivt på vanskelige flekker. skal finn navnet på du om du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Var avgårde en tur i dag for å hente hjem camping vogna til e kamerat, ble en lang donig med den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 sommern er godt å har ikke fått gjort noe på bilen da det har vært farting på Drag race og andre ting i hele sommer, er med som mekaninker på dragbike så må gjøres Dog, hentet meg et stort dilemma i dag, viste seg at naboen til en kamerat av meg hadde en 730 stående, ga 5 lapper for den da han mente toppen var gåen, brydde meg ikke om det, ville ha den som delebil, men etter nærmere øyesyn så er den i enda bedre forfatning eh hva min gamle er, men har mindre utstyr, grubler fælt på hvem jeg skal ha eller om jeg må fikse opp begge nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Se der jo. 2 stk E32 du faktisk. Jeg har villa ordnet opp begge jeg. Er for jævlig å hugge en slik fin bil. Kjekt med en i reserve? Den toppen overhaler du fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Skal vippe av toppen i morgen a ta en titt helt ærlig så tror jeg ikke toppen er gåen etter å ha startet den opp i dag, topppakning muligens, også må jeg sjekke oil tube og kam. Ellers så er også den EU godkjent i år så er veldig fristende å beholde begge ja, ingen av de er klare for hugg syntes jeg nei. akk å ve, får sjekke Koed for deler tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 Gjør det! Ta for all del vare på begge! Begynner å bli mindre av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 fått av topp på nr 2, å som jeg tenkte gåen topp pakning, samt trenger ny kam da den var nedslitt på innsug cyl nr 1, ellers ser allt faktisk veldig greit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 toppen produsert i 88 så tyder på at det også er byttet topp på denne en gang siden bilen er regget mars 87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Blir litt Dejavu her egentlig er ikke så lenge siden jeg gjorde samme jobben på den andre Så her er det på an igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Å så deilig å kjøre 730 i dag, nye dempertårn, foringer, stødempere, fikset allt av lys, steamet understell allt er bare kos , gud hvor deilig den er å kjøre nå Litt kvelds stemning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Og litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 12, 2010 Forfatter Share Skrevet August 12, 2010 Skjebnen til blåmann er idag også bestemt. Den skal være på veien sommeren 2011, er igang med motoren nå, når den er ferdig så er det en prøvetur får å kjenne hvordan bilen føles, deretter blir det full overhaling av hele bilen, så den skal fremstå som so god som ny til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå