EZA Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Her en noen få bilder av min nye bil, nå blir det mindre og mindre kjøring med E36 M'en:) Det er en 2002Mod, med smg II kasse. Alt orginalt bortsett fra KW understell stage 3 & Performance friction bremser. Kommer flere bilder etterhvert som jeg får annledning:) Er her avbildet med vinterhjul. Har endel planer for bilen, men kommer mere om det senere Stjeler også et bilde fra forrige eier, å satser på at det er greit her med sommersko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Vinterfelgene dine i et hakk større, samt noen spacere så er de mye penere enn de orginale sommerhjula. Heng meg gjerne for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Gratulerer med en nydlig bil, den ser veldig pen ut, dette må være en god følese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Fy faen for en bil! Kos deg og gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Grattulerer med grom bil;) Spent på planene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Skikkelig flott bil. Når jeg ser slike bilder kjenner jeg at lysten på en M-bil ikke er helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Gratulerer med ny bil, savner den følelsen av å ha fått en ny M3 =) Ikke noe tull, få høre hva slags planer du har med bilen da. Eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 det står kompressor i signaturen da....... Du må bare fortelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 hmm den er jo akkuratt sånn jeg vil ha, sort skinn, proff navi smg2 alu inne kunne tenkt meg sort utvendig tough .) men bagateller gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Gratulerer med nydlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Nydelig bil. Gratulerer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Så hva blir planene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 denne syns jeg var veldig riktig. liker planene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 denne syns jeg var veldig riktig. liker planene dine. Du vet noe vi ikke vet He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Nydelig M3 Jobber du på Strandveien Auto siden så mange bilder er tatt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå