Lars89 Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Gratulerer med grombil! Akkurat etter boka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 denne syns jeg var veldig riktig. liker planene dine. Du vet noe vi ikke vet He he hehe, neida ikke noe annet enn at det skal på KW3 og oppgradering av bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EZA Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Hmm Det er ikke noe som er fastsatt enda, men har sjekket opp pris på kompressor, men er i tvil av følgende grunner: 1: Er litt av sjarmen at bilen er mest mulig orginal, da jeg synest m3 er noe av det råeste man får, uten å gjøre stort. 2: Vi har noe som heter politi i trondheim, som er veldig på dette med for mye HK, å har funnet delvis effektive metoder for å ta syndere.... Men er ikke bestem, om det blir så blir det CRF 500! Men det blir karbon diffusere, å karbon CSL bakluke (Skal seffølgelig lakkere denne) Muligens panser og! Supersprint eksos. Felger blir det sannsynligvis også, men her har jeg ikke bestemt meg, jeg må alltid se live hvordan det passer på bilen. Men kom gjerne med synnspunkter med tanke på kompressor/orginal. Skader ikke med synspunkt Bremser og KW er det, dette er noe forrige eier har montert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 jeg har kw3 til m3 i boden, nytt i eske, venter bare på bilen .. må bare finne en føøørst, gud som jeg vil ha en nååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 HmmDet er ikke noe som er fastsatt enda, men har sjekket opp pris på kompressor, men er i tvil av følgende grunner: 1: Er litt av sjarmen at bilen er mest mulig orginal, da jeg synest m3 er noe av det råeste man får, uten å gjøre stort. 2: Vi har noe som heter politi i trondheim, som er veldig på dette med for mye HK, å har funnet delvis effektive metoder for å ta syndere.... Men er ikke bestem, om det blir så blir det CRF 500! Men det blir karbon diffusere, å karbon CSL bakluke (Skal seffølgelig lakkere denne) Muligens panser og! Supersprint eksos. Felger blir det sannsynligvis også, men her har jeg ikke bestemt meg, jeg må alltid se live hvordan det passer på bilen. Men kom gjerne med synnspunkter med tanke på kompressor/orginal. Skader ikke med synspunkt Bremser og KW er det, dette er noe forrige eier har montert:) Eg ville ikkje ha montert kompressor,klart det er tøfft men også tanken på at en kjører med noe ulovlig er jo ikkje artig,kvier seg hver gang en ser politi. Og når du har en orginal M3 er eg enig,det er noe av sjarmen å ha det orginalt. Av felger tror eg en slag av BBS hadde gjort susen. Kommer jo litt ann på hva du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 HmmDet er ikke noe som er fastsatt enda, men har sjekket opp pris på kompressor, men er i tvil av følgende grunner: 1: Er litt av sjarmen at bilen er mest mulig orginal, da jeg synest m3 er noe av det råeste man får, uten å gjøre stort. 2: Vi har noe som heter politi i trondheim, som er veldig på dette med for mye HK, å har funnet delvis effektive metoder for å ta syndere.... Men er ikke bestem, om det blir så blir det CRF 500! Men det blir karbon diffusere, å karbon CSL bakluke (Skal seffølgelig lakkere denne) Muligens panser og! Supersprint eksos. Felger blir det sannsynligvis også, men her har jeg ikke bestemt meg, jeg må alltid se live hvordan det passer på bilen. Men kom gjerne med synnspunkter med tanke på kompressor/orginal. Skader ikke med synspunkt Bremser og KW er det, dette er noe forrige eier har montert:) Eg ville ikkje ha montert kompressor,klart det er tøfft men også tanken på at en kjører med noe ulovlig er jo ikkje artig,kvier seg hver gang en ser politi. Og når du har en orginal M3 er eg enig,det er noe av sjarmen å ha det orginalt. Av felger tror eg en slag av BBS hadde gjort susen. Kommer jo litt ann på hva du liker. Hehe Hadde jeg hatt M3 hadde jeg nok kviet meg hver gang jeg så en politi uansett, kommer sjelden noe godt ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Jeg synes ikke kompressor er noen god ide. Det er for mange negative sider ved det i forhold til de positive. Det er jo en rå modifikasjon, men altfor mye penger for noe som ikke er lovlig. En kan få mye annet fint for 100k, hva med en sykkel istedet? På sølvgrå M3 synes jeg det er fint med ulakkert karbonfiber også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Nydelig bil! Vil du ha mitt synspunkt på hva du skal gjøre med en org M3: NAAAAAAAAAAAAADA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EZA Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Tja kain jo slenge på litt flere bilder her:) Er egentlig veldig fornøyd med bilen Har fått montert carbon leppe, kun med klarlakk. Diffuser, carbon, men delvis lakkert grå som dere ser på bildet, carbon bakluke, som er lakkert grå. Ellers så har jeg lakkerte front/bak lykte glass, dette ble jeg veldig godt fornøyd med. Ellers så har jeg ikke gjort annet en å godkjenne KW3 settet hos staten.. Så det er i vognkortet. Felger blir orginale CSL felger, som jeg får kjøpe nå til høsten. Så dvs at det blir nye felger til neste sesong. Jeg har gått helt bort fra å montere pustehjelp, jeg kan bare ikke gjøre det mot en strøken orginal M3... Vurderer å importere en E46 M3 til dette, men da bare for banekjøring, men da må den hvite (som vises på et av bildene) selges først. Noen som skrev om politi å M3 her tidligere, dere har rett....hehe God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 herlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Ja nå hadde den virklig blitt fin, du må ha den slik Godt å se at du valgte å lakkere bakluka, den ser gjennomført ut. Csl felger nå og du er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Rå bil. pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Pretty damn close to perfection! Kanskje putte på et karbon-emblem foran også? E46 banebil høres ut som god ide. Regner med du har sett "Hulken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EZA Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hmm nesten irriterende at du la merke til det arbon merke, hehe. Men ja det skal bli likt ja, men er faktisk usikker på om jeg skal ha orginal merker, eller carbon, holder på å få tak i begge deler.. så får vi se:) Bare Mr.CSL får opp dampen så jeg får kjøpe felger av han. Da blir jeg fornøyd:) Muligens det blir lakkering til sommeren, det er blitt endel steinsprut :S , men skal jeg lakkere så blir det hel lakkering.. Hulken kjenner jeg til ja:P Så har jeg så lyst på en kompressor matet maskin, så det spøker for at jeg må importere en som kanskje ikke er så strøken, å selge ut interiør ++ for å bygge noe morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Er bakluken litt mørkere enn resten av bilen, eller er det bildet som lyver? Syns jeg ser at det er noen nyanser feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå