plugg69 Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 skal bruke m3 sedanen min som donor, og kan av den grunn selge en god del ting jeg ikke kan bruke.. alt er originale m-deler fra en 95 modell m3 individual sedan. -komplett gult og mørk grått individual skinninteriør(kan byttes i svarte vader eller svart sportsskinn til touring) 9000,-/bud -svart taktrekk til sedan med takluke med svarte solskj og handtak 1000,- /bud -strøkent bagasjeromstrekk 500,- /bud -m3 sideskjørt 1000,- -dashbord, grått og svart /bud -dører rustfrie 1000,- stk/bud -bakluke rustfri 1000,- /bud -sideruter bak b stolpe, og bakrute kom med bud.. -komplett hifi stereopakke(høyttalere og forsterker) 2000,- ellers send en pm om ting dere trenger.. blir sittende med en god del deler.. er ingen frontdeler som er hele bortsett fra hovedlykter og blinklys.. ellers kom med spørsmål på deler dere kan trenge.. alt av motor,forstilling,bakstilling,drivverk og klimadeler skal jeg bruke selv.. vil bli annonsert med deler fra en 318i touring etter hvert som den blir ombygd.. ring for info.. tlf 99404320
plugg69 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 bakfanger solgt har fjernet den nå vettu=)
Cain Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Damn. Tenkte jeg skulle ringe på denne. Men selger du den i deler så blir det nok ikke noe av. Lykke til med evt. prosjekt, dog.
plugg69 Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 da skulle du ringt før vettu... =) men interiøret er fortsatt til salgs.. =) bilen skal donere alt av drivverk,forstilling, motor og el til touringen vår..
Cain Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 da skulle du ringt før vettu... =) men interiøret er fortsatt til salgs.. =) bilen skal donere alt av drivverk,forstilling, motor og el til touringen vår.. Jeg så den for sent. Lykke til med touringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå