Gå til innhold

Runflat 1-serie (118d) priser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser den..

Men, så ufyselig uhammslig å kjøre rundt med et reservehjul i reservehjulbrønnen 1-serien ikke har :(

Kan jo selvfølgelig gå til innkjøp av noen bokser skum og en 12v pumpe, men.

Skrevet

Har også runflat dekk på min e82. er noe drit. punkterte det ene framdekke. dekk fohandler ville ikke lappe, fikke heller ikke taki nytt dekk. Hekkans tull. lappet det selv. har nå kjørt 30.000 og alle dekke er utslit. Kjøper vanlige dekk når sommeren kommer.

Ikke bare se på pris, når det kommer til dekk, er mye drit. vanli og nakang bør du holde deg vekke fra. 8)

• 2 months later...
Skrevet

Gammel tråd, men ja, det er nok fortsatt et stykke unna. Audien ble levert med 12V pumpe og skumboks i reservehjulsbrønnen. Bytta dekk på 1eren i går, og det ble definitivt ikke runflat! De som stod på var tragiske. Får gå til anskaffelse av pumpe og skumboks...

Skrevet
Gammel tråd, men ja, det er nok fortsatt et stykke unna. Audien ble levert med 12V pumpe og skumboks i reservehjulsbrønnen. Bytta dekk på 1eren i går, og det ble definitivt ikke runflat! De som stod på var tragiske. Får gå til anskaffelse av pumpe og skumboks...

hmmm.. går for viking veihjelp jeg tror jeg... ikke runflat på sommer og ikke noe form for reservehjul/skum/luft eller noe.

Skrevet

Er det ikke reservehjulsbrønn i nyere BMW??

Det skum-dritet hadde jeg aldri stolt på :wink:

Skrevet

Skummet fungerer veldig bra det :D Med mindre det er en stor rift det er snakk om.. Jeg kjørte med skum i 6 måneder, da var dekka utslitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...