Bmw P0wer Skrevet Februar 15, 2010 Skrevet Februar 15, 2010 Skal bytte front på en e36 cab, og har en komplett 4dørs delebil på hand men passer delene overens?
Bmw P0wer Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 frontfangeren passer ja. Tenker på komplett front da, altså alt i fronten + panser
Chrissstian Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Alt skal vel passe(?), er heller lite med forskjeller fra cab til touring i fronten. Correct me if im wrong..
Bmw P0wer Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Alt skal vel passe(?), er heller lite med forskjeller fra cab til touring i fronten. Correct me if im wrong.. Har barre hørt at de var forsjell på alle karosseriene, kjedeli og kjøpe en delebil eg ikkje har brukfor liksom
Superbeetle Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Skjermene passer iallefall ikke. Frontfangeren og grillrammen er lik. Panseret er jeg usikker på, men tror ikke det passer.
Bmw P0wer Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Skjermene passer iallefall ikke. Frontfangeren og grillrammen er lik. Panseret er jeg usikker på, men tror ikke det passer. Hmm den var litt sur, panseret er en av hovud grunnene til eg vil kjøpe bilen, men men frontplate og resten i fronten da? bilen har vert skadet derfor eg trenger deler
haavard Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Panser, skjermer og blinklys passer ikke. Du må ha dette fra en coupe/cab.
bmwkizn Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Det går jo an å gå inn på gsbildeler.no å sammenligne delenr
Bmw P0wer Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 Panser, skjermer og blinklys passer ikke. Du må ha dette fra en coupe/cab. Den var kjip, mye forsjell på panseret da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå