Oddey Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 dette er muligens solgt til en kompis av meg, hvis ikke han ombestemmer seg, jeg gir nærmere tilbakemelding senere =) eller lager en ny tråd Jeg har skinn behandlet frem stolene nå også, resultatet ble meget bedre! grunnen til at det ser så slitt ut på noen bilder er fordi jeg tok bildene når det var helt sort ute og blitsen på kameraet skapte lyset, noe som reflekterer veldig mye ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkgrette Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 hmm da bør du ha bedre bilder kunnne tenk meg sån int men ikke slitt må være støkent eller så billig at jeg kan trekke det om uten og komme over 15000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 hmm da bør du ha bedre bilder kunnne tenk meg sån int men ikke slitt må være støkent eller så billig at jeg kan trekke det om uten og komme over 15000 Hadde på skinn middel og alle slitasjer ble borte . trekke om kommer fort på 20 000 i seg selv så da må du kanskje finne en som vil gi deg fem tusen for å gi deg setene sine . Disse er nå solgt btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå