Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et dilemma om dagen! Sliter med å plukke ut den bilen jeg aller mest har lyst på. Sitter å ser på to forskjellige nå, og ønsker litt feedback på hva jeg bør velge:

1. BMW E46 2000 Sedan 150hk 6cyl

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20987207

2. BMW E46 2002 Sedan 143hk 4cyl

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20983881

Hva ville du valgt?

Hva råder du meg til å velge?

Erfaringer, alt fra slitasje deler til råd som kan hjelpe meg med min realistiske drømmebil med tanke på at jeg er lærling?

Trenger hjelp fra dere bimmer'e!

Skrevet

Er ikke noe å tenke på det der. 2002mod 318i. Da får du en nyere bil, facelift,M-Sport understell og fangere,generelt en bedre bil. Ingenting å tenke på!

Skrevet

Dersom valget står mellom de 2, så hadde jeg nok gått for den 2002 modellen ja.

Tryggere kjøp, siden det er fra forhandler også. 6 mnd garanti ser jeg.

Lettere å få dekt feil og mangler, dersom de dukker opp i tiden rett etter handelen.

Skrevet

02 modellen hvis valget står mellom disse ja.

Men når du først skal legge 150 lapper i bil, så nærmer du deg faktisk prisen på E90.

Da må du litt høyere i pris, og godta noe høyere kilometerstand. Jeg vurderte også E46 318i når jeg kjøpte bil sist, men etter å ha prøvekjørt E90 var jeg solgt. :-)

Skrevet

Høres bra ut! Var å så på bilen i kveld, veldig fornøyd strøken uten rust og alt! Sommer dekk 225/45-17 foran og 245/40-17 bakk. Vet jeg mangler sekseren men hvor mye har dette å si, forskjellen på 4 cyl 143 og 6 cyl 150? Har bestemt meg og det blir uten tvil. 318i 143hk, forhandler skulle bytte frontrute, ta full service og to nye bak dekk. Kommer bilder så fort jeg får bilen, reiser og henter den torsdag neste uke! Gleder meg som en unge!

Skrevet
Er ikke noe å tenke på det der. 2002mod 318i. Da får du en nyere bil, facelift,M-Sport understell og fangere,generelt en bedre bil. Ingenting å tenke på!

Stemmer det! Valgte den, henter den til torsdag neste uke!

Skrevet

Stemmer det! Valgte den, henter den til torsdag neste uke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...