Gå til innhold

Den realistisk drømmebilen er endelig kjøpt, BMW E46 2002!


s0lberg91
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

19" sommerhjul med stilrent design (Hartge replika, CSL replika, e.l.), H&R 50/30 mm senkefjærer (evt. høydejusterbart senkesett hvis du vil "slæpp dæ laus"), M3 speil, annen eksos (dobbelt utblås) og evt. lys solfilm på alle ruten unntatt frontruta. Og som prikken på i'en kan du på sikt vurdere en Aquray frontleppe til M-Tech II fangeren din.

"Det enkle er ofte det beste" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen og riktig bil. Trenger bare felg og senk :wink:

Ang. bremsesr trenger man jo ikke vente til klossene er på stålet og halve skiva er borte. Blir jo ødelagt av lang stillestand hos forhandler også. Bytter mye bremser på bruktbilene på jobb før salg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er bilen endelig polert! Her er noen bilder av noe som har blitt gjort siden jeg fikk den :D

- Ettermontert armlene

- Sota rutene; Bakruta 20% gjennomsyn og side rutene 35% gjennomsyn.

Usikker om jeg skal beholde de orginale sommerfelgene eller ikke, hmm! Noen innspill?

zd9781thdzpll8zptz8k.jpg

ca70pzm77zulr757cwii.jpg

7wepib70rmail3rgdl2i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knall fin bil. men skjønner ikke hvorfor folk sier senk er det første man bør gjøre når man har sportsunderstell, greit nok at jeg kunne hvert stivere å lavere men bør prioritere andre ting.. m3 speil gjør utrolig mye mere me utseende..

men vis du skal ha nye felger så bør du se på svarte felger med liten krom kant.. det har jeg på min svarte coupe. ikke så fine de jeg har men ser jo ikke det på avstand. hadde også 17 tom mtech men det var helt nøytral utseende på en svart bil. passer mye bedre på sølv.

http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 07cnh8.jpg

der er bilde av min fra i fjor. nå men orginale speil og uten deklset i midten av felgene.. er ikke så fine de felgene men du får intrykk av hvordan det kan bli. ser litt anderledes ut med orginale svarte speil og uten dekslet..

og synes ikke bilen din trenger noe styling når du har mtech. kansje en diffuser eller hva det heter foran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk utgjør veldig mye på bilen, for uansett om det er sportsunderstell så ser det helt forjævlig ut med de glipene mellom skjermene.

Og jeg ville beholdt felgene for mener att sorte felger ødelegger linjene på bilen, en plass må det være noe som bryter fargen iallefal med sort bil med shaddowline lister, men det er jo min mening :)

Men ikke gjør noe med M-tech stylingen for det er etter min mening den fineste stylingen du får på E46, eneste er jo selvfølgelig CSL bakluke :)

Gratulerer med fin bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Når det kommer til linken med speilene Eirik845 så syntes jeg de kanskje ble litt i overkant! Mulig jeg blingser men syns det ikke så, så orginalt ut. Du mener jeg bør skaffe meg sorte felger med sølv kant! Sort bil, tona ruter og sorte felger, føler det blir veldig mye svart! Drømmen hadde hver M3/M5 felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...