kalven Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 dagen jeg kjøpte bimmer'n lakken va veldig utslitt så jeg tok en kjap maskinpolering med rubbing. fikk ikke gjort noe mer på bilen før til våren og det første som ble bestilt var gromfelger fra gs 245/35 r19 framme og 265/30 r19 bak. samme dagen fikk jeg på felgene og dagen før fikk jeg tona bakløkta. med orginal fjærer jikk felgene rett på å subber nesten ingenting jeg ble ikke fornøyd me den første poleringa så jeg brukte en hel dag på bimmer'n og her er resultatet!! etter en hel helg me rydding av garasje fikk jei endeli bilen i husly så har jeg fått på m3 speil så fikk jeg endeli knødd mei til å skjifte handbrekk som var gåent med d samme skal jei skjifte til slissa skjiver og sette på kaliprene som jeg har sandblåst å lakkert, og greenstuff klosser ( kommer mer bilder) nå har jeg fådt lakkert opp ny fanger, nye lykter med klart glass å angelayes, carbon grill og carbon emblemer endeli etter mye venting å feilsending har jeg fådt rette slissa skjiver bak av ebc-brakes akkorat vært ute å montert dem ... bei nu ganske fint syns nu æ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Velkommen til forumet. Skikkelig pen bil du har der der. Ble bra etter lakkrens og polering da. Hvilken midler brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 najs bil du har sander sander er en av bestekompissene mine btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 takk skal du ha. tror aldri den har vært polert før. bruker meguaers, den funker best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 najs bil du har sander sander er en av bestekompissene mine btw hehe stemmer det. du har nu lekker bil du å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 på tide du fikk ut tråd her Flått bil (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 fin bil men likte ikke helt frontfangern din, skulle hatt m-tech. men er jo greit det blir prøvd litt forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 fin bil men likte ikke helt frontfangern din, skulle hatt m-tech. men er jo greit det blir prøvd litt forskjellig hehe .. personlig synes jeg det er nesten litt for vanlig med m-tec, så jeg ville prøve noe nytt, har ikke sett noen til nå som har samme fangeren .. men blir vel bedre om en intercooler fyller litt ut bak fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 på tide du fikk ut tråd her Flått bil (y) haha ja, er litt treg.. tusn takk å i ligeså! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimka3 Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 ja sander, va på tide du åsså kom hit:) fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Blir knall fin den bilen din : ) Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt frontfangeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Blir knall fin den bilen din : ) Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt frontfangeren din? takktakk trur æ bestilte dein på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 har ikke oppdatert på lengelenge...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Den fangeren var faktisk ikke så verst, bra ikke alle har m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Fin bil der ja fangeren var sånn 50/50;) men må vertfall få på m3 baklykter og så klart ta vekk emblemet så er du i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå