Gå til innhold

Bluetooth handsfree i E39

Anbefalte innlegg

Om det er originalutstyr eller ikke er ikke veldig viktig for meg, men det må være funksjonelt og det bør kunne fungere sammen med originalstereoen og en hvilken som helst mobiltelefon med bluetooth. Også må det selvsagt ikke se jalla ut i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell vil du anbefale da? Jeg trenger ikke masse fancy funksjoner, men demping av radioen, lyd på høytalerne, og selvsagt en mikrofon. Det er viktigere at det ser ryddig ut enn å ha fancy funksjoner i hue og r..a. Å koble til noe iCrap blir nok aldri aktuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken modell vil du anbefale da? Jeg trenger ikke masse fancy funksjoner, men demping av radioen, lyd på høytalerne, og selvsagt en mikrofon. Det er viktigere at det ser ryddig ut enn å ha fancy funksjoner i hue og r..a. Å koble til noe iCrap blir nok aldri aktuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke bryr deg om display så er denne enkel og grei. http://www.parrot.com/catalog/products/ ... evolution/

Og så trenger du denne: http://dbinstall.parrot.com/pdf.php?ada ... VO〈=UK eller denne http://dbinstall.parrot.com/pdf.php?ada ... VO〈=UK

Husker ikke når E39 fikk Fakra kontakter som er den siste linken. Jeg ville sjekket først ved å ta ut radioen. Vet at rundt 2002-2003 så fikk E46 Fakraplugg i steden for den vanlige BMWpluggen med runde pinner.

Så hvis du ikke har navi eller ekstern forsterker i bagasjen er det plug and play bak radioen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Drar opp en eldgammel tråd her..

Har kikket litt på dette Parrot opplegget nå, og ser at Connects2 lager egne ledningsnett til å montere dette inn i f.eks E39 slik at man kan bruke rattknappene til å styre bluetooth. Samtidig som at den muter stereo.

Nå har jeg både DSP og NAVI på bilen min, sånn at jeg hverken har 17 eller 40 pins kontakt bak stereo/eller i bagasjen. Noen som vet noe om det går ann å koble inn Parrot på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Drar opp en eldgammel tråd her..

Har kikket litt på dette Parrot opplegget nå, og ser at Connects2 lager egne ledningsnett til å montere dette inn i f.eks E39 slik at man kan bruke rattknappene til å styre bluetooth. Samtidig som at den muter stereo.

Nå har jeg både DSP og NAVI på bilen min, sånn at jeg hverken har 17 eller 40 pins kontakt bak stereo/eller i bagasjen. Noen som vet noe om det går ann å koble inn Parrot på denne?

Heisann.. ble det montert noe handsfree i den bilen din for eg skal montere i min nå og lure på om det funka elle ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...