spruddel Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Hadde et uhell istad hvor jeg fikk en liten sleng og smalt inn i fortauskanten. Ble en del kantkjøringsmerker, men det kom en ulyd også. Har tatt av dekket og sett både der og på bremseskiver osv, men ser ikke ut som noe er galt. Lyden er raskere hvor fortere man kjører og innbiller meg hvertfall at den er noe høyere i svinger. Kan det være bremseskiva som er slått seg skeiv? Vet noen om et verksted i Oslo som har åpent for drop-in timer lørdager? Eller om det er noen veldig behjelpelige sjeler som bor i Oslo her som kunne tatt en titt på det med meg? Takker for tips om hva det kan være og verksteder. EDIT: Endret emne.
Ingebrigtsen Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Jeg vet bare om quikkstopp på strømmen
E28 TURBO Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Bøyd nav eller akseltapp vell. Jekk opp på kardang klokke og kjør den på tung gang i 1 gir så ser du om noe slenger på seg
wabby Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Regner med at det er forran og at bremseskjoldet har fått en liten trøkk eller at du har fått en stein mellom skjold og skive. No worries vil jeg anta, sålenge du ikke merker at bilen drar til noen side eller risting i rattet. Jeg får støtt og stadig slike lyder, men det er pga stein og drit. Typisk E39
spruddel Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Var innom Etterstad bilverksted eller noe i den duren. Han så litt på det og sa det ikke var noe farlig. Fikk sitte på en liten tur og sa det var håndbremseskoen som det var noe greier med. Så prøver vel å skru av bremseskiver imorgen for å se bak om det er noe. Er ikke tilfeldigvis noen som har 7mm umbraco? Vet jeg trenger det når skivene skal av. Og hvis noen har lyst til å hjelpe meg med å skru, så er det bare å rope ut
bmwkizn Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Hvis lyden blir høyere så fortere du kjører, og det blir verre/bedre i svinger, så høres det ut som hjullager som har fått seg en kakk.
SweetBMW Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Jeg vet bare om quikkstopp på strømmen Mest useriøse stedet jeg har vært borti.. de som vil vite hvorfor kan sende PM. Jeg vet hvertfall at jeg ikke skal levere bilen min der mer.
spruddel Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Han sa at han fryktet hjullager, men han sa det ikke var det. At alt på bakstilling og andre dyre ting skulle være greit
spruddel Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Endret emnet nå. Hvis noen har anledning til å hjelpe meg litt imorgen hadde det vært strålende Har null anelse om hvordan jeg skal se om det er noe galt der. Vet bare hvordan jeg skifter bremser, så skal nok klare å få av skivene
spruddel Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Skrudde av bremseskivene sist søndag og har ikke hørt noe til ulyden siden Så det ordnet seg vel
Rabies Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Du husket vel å skru dem på igjen etterpå håper jeg Hjelper lite med ulyd-fri bil om du ikke har bremser
spruddel Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Oi, shit! Derfor jeg ikke fikk parkert i bakke med brekket og bilen bremser sykt dårlig nå ja! Kalipperen er fortsatt stripset til fjæren og skiven ligger igjen der jeg skrudde Hehe. Neida
badsha Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 halla jeg fant eska til htc hero white hvis du vil ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå