Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du. Hvis du skriver hvor du bor så er det lettere å få kjøpt deg felger. Det er for dyrt å sende med Posten hvis du skal ha billige felger.

Jeg har fine alufelger med ok piggfrie 205/65-15 dekk til E34. Selger for 2.000 kr. Bor i Stavanger.

Eirik.92 22 65 44 .

Skrevet
Hei du. Hvis du skriver hvor du bor så er det lettere å få kjøpt deg felger. Det er for dyrt å sende med Posten hvis du skal ha billige felger.

Jeg har fine alufelger med ok piggfrie 205/65-15 dekk til E34. Selger for 2.000 kr. Bor i Stavanger.

Eirik.92 22 65 44 .

bor i vest agder flekkefjord;)

Skrevet

Hei igjen.

Glemte å skrive at jeg også har et annet sett med fine alufelger som har veldig bra piggdekk på. Tror at det er Nokian. De koster 2.500 kr. Siden du bor i Flekkefjord med mange bratte bakker, så er kanskje piggdekk aktuelt for deg?

Det er sjanse for å sende felgene ned til Flekkefjord med Kystbussen. Og kanskje mulighet for levering til Flekkefjord hvis jeg kan kombinere med et annet oppdrag. Men må høre først om det klaffer. Mener at jeg har bilder av felgene med piggdekk på.

Eirik.

Skrevet

Jeg har 4 greie piggfrie vinterdekk på noen greie 15" med kant, bor nær Kristiansand, selges for 2000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...