kabeldeigen Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Her er et par, den er hverken lakket eller trekt enda da. Angrer på at jeg ikke tenkte over gulvet som skal løftes opp (der reservehjulet ligger), kassa stikker en halv cm inn på denne plata, så jeg må dryle kassa godt bak i bunn for å få opnet denne. Den burde vært en cm kortere. Og vi skulle laga skrå på ryggen, men vi var litt for late og smalt den ihop en sein torsdags kveld. Men jeg får lagt ned dobbelt seteryggen, og får bruke hele bredda mellom der så det er gulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Ok, jeg hadde tenkt noe i denne duren. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 What, where, how?! Dette er jo noe jeg ville ha fra start.....! I needz link! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Transmedia, you fix the rest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 ........ Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 27, 2014 Forfatter Share Skrevet August 27, 2014 Fan, nå fikk jeg lyst på den der i stedet..... Og den var for 10".. passer perfekt!Nå husker jeg ikke hva som var anbefalt volum på suben min, men tro ikke det var langt unna 15l som den der. Men krever denne modifikasjon av dekselet som står forran der mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Nei, det tror jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Hvordan gikk det, ble det noe kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Nei, tror jeg holder meg til det jeg har, funker bra det. Gidder ikke bruke mer penger på det. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå