Gå til innhold

Xenon på e30

Danniboy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går endel pene E30 med Xenon her i landet, men mange av de har 3000/4300K xenon så man ser det ikke så godt...

Er jo helt håpløst lys på org E30 så skjønner at folk vil ha xenon. Så lenge det er diskret og ikke rosa/lilla ser jeg ikke problemet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal montere Xenon på min E30M3 på nærlyset før jeg tar den ut til sommeren. Hovedsakelig for at det lyser super dårlig med DE lyktene og at jeg tror at 6000k vil matche bra til blå fargen jeg har på bilen. Ser det tåpelig ut så tar jeg det bare av igjen, null problem.

Jeg kommer og til å montere på bruksbilen siden det er håpløst dårlig lys på nærlyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er på en måte enig men jeg er så vandt til xenon på e46 og der hadde jeg alt i xenon om det er ulovlig er ikke så nøye..

Idiot!

Sånne som deg er dem som blender andre i grøfta..

Kjøp deg en bil med xenon istedenfor,eller bygg om LOVLIG!

Med høydejustering og linser..

En så gammel bil som en E30 med xenon ser bare trist ut,og blender alle andre de møter til de nesten dør av det. Slutt å tro at et føkkings xenon-kit får en gammal bil til å se fresh ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 har det værste/svakeste lyset jeg noen gang har vært borti på bil... Svidt man ser veien i mørket med fjernlyset på.

Har aldri opplevd det som et problem å bli blenda av uorg xenon og jeg har møtt på utrolig mange som har det.

Man ser da ikke rett inn i frontlyktene på andres biler heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 har det værste/svakeste lyset jeg noen gang har vært borti på bil... Svidt man ser veien i mørket med fjernlyset på.

Har aldri opplevd det som et problem å bli blenda av uorg xenon og jeg har møtt på utrolig mange som har det.

Man ser da ikke rett inn i frontlyktene på andres biler heller...

Da tror jeg at du har vert borti en e30 med dårlige eller deffekte lykter for å si det mildt eller kansje du er svaksynt :lol:

Ble seinest i gårkveld omtrent blenda i senk av en sierra med xenon :?

Men det er jo bare ubergromt med xenon på en 80 tallsbil, og slenger du på 20 toms chromefelger og litt chrometape runt baut så blir du sikkert kongen på den lokale parkeringsplassen på kveldstid :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...