e`30 Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Har fått på felgene for og se hvordan det så ut. Såg heilt greit ut Touring sideskjørt har og komt i posten. Fått ett snertent sveiseaparat inn i garasjen for og begjønde og få sveist litt Men gjekk selfølgeli tom for tråd med en gang.. Her er noen bilder Shadowline lister rundt rutene ønskes kjøpt, da disse er lakket av gamle eiger. Motor. Touringskjørter som skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lianes Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Sopass Sigve ? va no nåke høge framme , eller ikkje. Heh, kor du kjøpte dinna m tech 2 fronten ? E den festa under fongare ? må legge ut bilde når du he fått på side sjørta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Se der ja, de gjorde seg bra på bilen de Blir bra dette her, stå på videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Henri - Kjøpte den me en frå område her. Frammer er bilen lav nok. Eller ha vår fint og fått litt lavere Ja, skal ta og få lagt ut noen bilder når jeg har fått på touringskjørtene og sveist ferdi Jor jo de da Felgene såg bra ut på bilen di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Hee enda ikkje fått bakplata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Har lagt ut utruli lite på tråden min. Men he jort mykje på bilen Slite me og kome mej inn på brukaren min. Kjømikkje mej inn på kontoen på noken makine, utenom dama mi si som logga sej automatisk på. Fordi ej he valgt automatisk pålogging fra før på den. Noken so veit ka so jer de ej ikkje fe logga mej inn på brukarkontoen min? He berre to nye bilde ta bilen, so ej kan legge ut no. Men når ej fe lagt inn litt mer bilde på datan og kjøme mej inn på kontoen min, so skal ej legge ut skikkeli me bilde og ka ej he jort Her e slik den ste no. E ferdi me og sveise inn nye bakplate. Mangla berre støtfngarfeste til den no fer att den ser noke longe heile ut. Og seffølgeli panser.. God helg folkens Beklaga dårlige mobilbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Endeli fått til brukerprofilen min Skal legge ut noen bilder av bilen i morgen. Bilen er i bruk nå. Menne det er en så lenge til jeg får ta i motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå