Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sideskjørt handla inn.. Ble fk fra gs når det var så billig!

Noen som har bilder av e36er med fk sideskjørt? Gjerne med m-front osv:)

Skulle helst sett bilder av sedan, men coupe går det og!

• 3 weeks later...
  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har faktisk bestemt meg for å ikke sette mtech fangere på bilen. Så da får vi se hvordan den blir med 18" og senk :)

Sideskjørtene selges!

• 4 weeks later...
Skrevet

Har skjedd litt her i det siste. Har fått på senkesettet, og det ga vel egentlig bare flere problemer. Har også fått på nye bakdekk.

Da den ble senka så la jeg merke til noe jeg tror er grunnen til den voldsomme dekkslitasjen bak.

På den ene siden bak så har jeg et par cm å gå på mellom dekket og hjulbuen, men på andre siden får jeg såvidt en negl mellom dekk og hjulbue. Jeg mistenker derfor at bakstillinga mi er skeiv.

Noen som har no forslag på hvordan jeg kan rette bakstillinga? Blir veldig glad for alle forslag! Kan ta bilde hvis noen lurer på hvordan det ble med senken og hvordan dekka står.

Skrevet

kan handle komplett bakstilling av meg, fra min 1996 individual alle foringer bremserør osv er fine. Nye bremser også

godpris

Skrevet

Hva er godpris da? Veit om ei 325 bakstilling i bygda her nemlig...

Ingen som har svar på hvordan jeg kan rette den jeg allerede har?

Skrevet

Hei,

Flott prosjekt.

Er du sikker på at det er bakstillingen..?

Hvis bakstilling så tror jeg jeg ville gått for en "ny" bakstilling. Kan ikke skjønne hvordan du skal kunne rette den du har å få det til bra. Det er jo ingen høydejustering i bakstillingen annet enn fjærer og dempere. Du er sikker på at fjærene og demperne er slik de skal være? Er de kanskje slitte?

Skrevet

Er helt nytt senkesett på bilen.

Er bra under bilen og alle foringer er bra.. Er redd det er stikkaksling som er bøyd elr no.. :(

Skrevet

Er mye forskjellig begrepsbruk på slike forum, men med senkesett, mener du fjærer og dempere eller kun fjærer. Er demperne gamle så ville jeg prøvd å fått lånt meg noen som er nye slik at du har fått testet ut dette. Er en demper "sigen" så vil jo dette innvirke på om bilen er i "vater" eller ikke, sett bakfra (selv med nye fjærer).

Uansett: Er det det du tror det er så skaff deg en "ny". Kan ikke skjønne at det er verdt jobben og prakket med å prøve å rette dette.

Skrevet

Er coilovere.. Så er komplett, helt nye!

Så kan ikke være fjørene.. Bilen er samma høyde begge siden, men dekket er nærmere hjulbuen på ene siden..

Jaaaaa, må vel prøve å få tak i en ny en.. :(

Skrevet

selger fram og bakstilling med alt untatt dempere, styreenheten forran og kardan til 2000,- nå ;), selges kun samlett, men dette er billig hvis du skulle trenge det =). dette er fra en 325 så her får du bremser i samme slengen ;)

Skrevet

Så ut som et bra utgangspunkt dette her ;)

Ang. felger ville jeg gått for endten :

- Ronell 18 "

- bbs lm, rc, rk 18"

- Borbet 17" med skikkelig kant og stuk

Bare et par alternativer :)

Gs har jo bra priser på felger også.

Skrevet

Kommer såklart an på hvor feilen ligger, men enkelte verksteder med hjulstillingsapparat kan jekke på plass bakstillingen til en viss grad..

Ikke alle som gjør det dog, men det må nesten gjøres med hjulstillingsapparat på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...