Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å montere et senkesett til våren. Men hva blir egentlig forskjellen på å kjøpe et komplett sett med fjærer og dempere, eller bare sette nye fjærer på de orginale demperne?

Skrevet

Betydelig bedre kjøreegenskaper og stivere bil ved bytte til kortere dempere/dempere beregnet for senking.

De som står i bilen nå vil uansett ikke overleve lenge med senking :wink:

Skrevet

Eg har eibach 30/20 senk på originale dempere. Veldig god comfort, og henger betydelig betre på veien. Litt hardere, og litt meir spretten på telehiv humper, men alt i alt veldig bra med tanke på at det er originale dempere. Men ikkje senk meir på originale dempere.

Skrevet

Billige coilovers (til 2-4K) er ikke mye å samle på. Går fort i stykker og får de ikke godkjent :wink:

Skrevet
Billige coilovers (til 2-4K) er ikke mye å samle på. Går fort i stykker og får de ikke godkjent :wink:

om det er TUV papirer med så får du godkjennt vettu;)

Skrevet

Om det gjelder en "gammel" e36 som mest sannsynlig kjører på orginale dempere og eller 1-2 uorginale(pga slitasje) så hadde jeg ikke uvurdert å ikke bytte demperne også..!

"regelen" min er iallefall slik at om man har 5000kr så vil et sett med løse dempere og fjærer være betraktelig bedre kvalitet på enn coilovere i samme prisklasse.. :) Brukbare coilovere vil jeg påstå at koster fra ca 7000kr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...