Gå til innhold

bilde av ditt "dekkstrekk"?


Anbefalte innlegg

hehe. ser ut som den siste der kunne trengt litt vals. ;)

personlig synes jeg kun det er enkelte skamsenkede biler som kler voldsomt dekkstrekk.

jeg har 255 på 10.5 og kunne godt tenkt meg 265. ser jo mye bøsere ut med skikkelig bredde på dekka! ;)

[-o<

Helt enig, jeg skal ha 265 på 9.5" ikke noe fare for at jeg komme til å legge inn bilder av resultatet av det her i alle fall :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ser ut som den siste der kunne trengt litt vals. ;)

personlig synes jeg kun det er enkelte skamsenkede biler som kler voldsomt dekkstrekk.

jeg har 255 på 10.5 og kunne godt tenkt meg 265. ser jo mye bøsere ut med skikkelig bredde på dekka! ;)

[-o<

Helt enig, jeg skal ha 265 på 9.5" ikke noe fare for at jeg komme til å legge inn bilder av resultatet av det her i alle fall :mrgreen:

Jeg har kjørte 285/25-20 på 10" felg :) Det var perfekt ;) hehe... Liker dekkstrekk jeg altså, men ser fint ut med skikkelig lav profil også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Kjempes om mest strekk ja :D Jeg tenker å bytte ut dekkene mine for å faktisk få vekk strekket i dem. Kjører på Rondell D58 med 18x10 på 255\40 profil bak.

Ser etter litt strekk.. og lite sporing. Hadde Dunlop sp maxx siste. Flotte greier, som koster en del i 255/35-19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette settet har 255/35/18 overalt.

Skal ha 18 - 8,5 og 9,5

Hvilke dim gir grei strekk?

205/40 og 225/35.. gir dette feil rulle-omkrets mtp godkjenning?

205.40 og 215.40 hadde jeg kommet til å kjørt med på det der.. Når du har senk, og gjerne kantfelger, som du vil ha strekk på, og ha til å ikke subbe (uten å dra skjermene), så må du nesten se bort i fra den rulleomkretsen på +/- 5%...

Kjører 205.40 på mine 9 og 9,5x16.. Bakfelgene har alvorlig med strekk, men heldigvis mest på baksiden av felgen slik at det ikke ser ille ut.. Kjører Nankang, siden hjulstillinga mi spiser dekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha 18 - 8,5 og 9,5

Hvilke dim gir grei strekk?

205/40 og 225/35.. gir dette feil rulle-omkrets mtp godkjenning?

205.40 og 215.40 hadde jeg kommet til å kjørt med på det der.. Når du har senk, og gjerne kantfelger, som du vil ha strekk på, og ha til å ikke subbe (uten å dra skjermene), så må du nesten se bort i fra den rulleomkretsen på +/- 5%...

Kjører 205.40 på mine 9 og 9,5x16.. Bakfelgene har alvorlig med strekk, men heldigvis mest på baksiden av felgen slik at det ikke ser ille ut.. Kjører Nankang, siden hjulstillinga mi spiser dekk..

Ser Larsen-Racing (side 1) kjører 225/35-18 på 9.5x18"

Det er no slikt jeg ser etter. Med 215/40, vil det kun bli mindre gummi og omtrent samme strekk som du tenker på? Mine er ikke kantfelger forresten.

Hvordan er nankang på sporing/grep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...