Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaså, ettermontert xenon uten riktig justering og gjerne med feil type glass som gir lys i alle retninger er greit, mens orginalmontert xenon med riktig justering og tilpassede lykter blender? Du er jammen meg en skrue..

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jaså, ettermontert xenon uten riktig justering og gjerne med feil type glass som gir lys i alle retninger er greit, mens orginalmontert xenon med riktig justering og tilpassede lykter blender? Du er jammen meg en skrue..

helt riktig, eller har jeg kanskje verre ting å bekymre meg over? eller ting som er viktige? istedenfor noe tullete argumenter som lykter?! Lyset blir spredd mer ut fra kjernen, men på en del biler er det selve kjerne som har en vanvittig lyskraft og som blender

Skrevet

Selvfølgelig er det viktigere ting å bekymre seg over, men det betyr ikke at man trenger gi fullstendig f i alt annet heller.

Ellers legger jeg merke til de fleste som mener at feiljustert xenon, tåkelys osv ikke blender er i 18-20-års alderen.. Det har nok både noe med synet og litt andre ting å gjøre.. :wink::twisted:

Skrevet

Jeg har faktisk merka det i det siste. Det er noen som blinker med lysa pga blending. Jeg kan godt se når jeg kjører at de ikke er ordentlig stilt inn.

Meget mulig jeg slenger inn noen NightBreakers i stedet. Er egentlig ikke veldig imponert over dette settet(Jula).

Skrevet

Jeg lurer på om just-turbodiesel tenker "fuck mainstream, alt mannen i gata mener, det skal jeg være uenig i. Også ødelegger vi trivselen på bimmers.."

Jan Tore, da lurer jeg på hvorfor du framdeles bruker settet uten å ha stilt det riktig inn? Du er jo ikke fornøyd med det likevel så.. Dessuten blender du sannsynligvis mange fler biler enn dem som blinker med lysene..

Skrevet
Hvorfor ha xenon i noe annet enn fjernlys? Er bare frustrerende for møtende billister, spesielt når du ettermonterer bak gamletypen glass som sprer lyset, eller har feiljustert høyden. For biler som kommer orginalt med xenon i nærlys er jo saken selvsagt en annen. Men at du ønsker xenon i langlysene på e36 forstår jeg godt, for de suger! :)

hvorfor har andre enn meg problemer med ettermontert xenon? blir stadig blenda etter veiene, hver gang er det originale lys som holder fullt, eller originale xenon, de med ettermontert jeg møter er helt greie faktisk, møter mange hver eneste dag siden jeg kjører langt og mye, dere må slutte med klaginga på unødvendig tullball, dra heller i gang en protest mot tilbakestående myndigheter! [-X

Ikke verst å se forskjell på originale og ettermonterte xenon på alle bilene du møter! Det må jeg si! Ser nå at du er tidligere "BMW 745IA", så da kommer det ikke som noen bombe at du kommer med slike uttalelser.:)

Skrevet

På lyset eller hvilke biler som kom med xenon? Vil påstå at ingen av delene er direkte lett. Og hvorfor folk bryr seg om det? Fordi det kan være direkte livsfarlig. Tenk deg en sen høstkveld med regn ute, og du blir blendet av lysene til en møtende bil. På din høyre side har du en fotgjenger som du ikke ser pga lysene i mot, baaaaaaaaaaaang...

Skrevet
På lyset eller hvilke biler som kom med xenon? Vil påstå at ingen av delene er direkte lett. Og hvorfor folk bryr seg om det? Fordi det kan være direkte livsfarlig. Tenk deg en sen høstkveld med regn ute, og du blir blendet av lysene til en møtende bil. På din høyre side har du en fotgjenger som du ikke ser pga lysene i mot, baaaaaaaaaaaang...

:applause: ere mulig?! AKKURAT det samme skjer hvis du møter en bil med vanlige lykter eller original xenon-lykter #-o ikke prøv å lære meg dette, har vært i slike situasjoner, revnende likegyldig hvilke lykter man har, det blender masse uansett

Skrevet

Ja, HVIS de er stilt feil så blender det masse ja. Hvis du ikke har forstått hvorfor så kreves det så kreves det automatisk høydejustering ved ettermontering av bixenon. Skjønner du hvorfor kanskje?

Skrevet

Merkelig rart det er ingen som blinker på meg

x77kpzevbx4wa9u8g321.jpg

ongqu9zn6x9yw0zrhj8b.jpg

ubh8g07ktary3z5hfc5i.jpg

Kanskje fordi jeg har riktig innstilte lys? Som forøvrig ikke har noe å si... :wink:

Skrevet

Hvis "motoren" til automatisk høydejustering hadde gått på diesel så hadde det sikkert vært knall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...