mudbug Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei! Er det noe som har problem med kondens på tåkelys. Jeg har ikke hatt fra før (halogen). Jeg fikk kondens etter at jeg monterte HID xenon kit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Xenon avgir ikke like mye varme, det kan vere grunnen.. Det er helt tett rundt koblinga med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Nei! Jeg må bore ett lite hull for alle ledning skal være inne. Kanskje den slipper inn fuktig luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 du kan jo prøve å tette med noe lim av ett slag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Jeg skal prøve med silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Hvis det ikke er 100% tett vil det bli fukt med en gang. Du fikk vel med den proppen som ledningene sitter igjennom. Den forhindrer fukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hvis det ikke er 100% tett vil det bli fukt med en gang. Du fikk vel med den proppen som ledningene sitter igjennom. Den forhindrer fukt. Da jeg dro ledningen bakover, revet jeg vekk proppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivinos Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 du kan bruke de gamle lokkene til tåkelysene dine.. de er det med pakning i.. så kan du evnt skjøte xenon pærene på de ledningene som er der. eller borre og lage nye hull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 silikon gjør underverker.. de aller fleste bmw`a jeg har eid har hatt dugg i løktene.. jeg smører bare silikon så er alt bra;) bmw bommer veldig med lyktene sine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Tetter igjen borehull med brannsikker silikon (250 grader). Får se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 xenon har ikke så mye å gjøre i tåkelys på en gateregistrert bil.. det er kult for deg og vondt for alle andre hvis du bruker dem om kvelden ell natta..spesiellt våt vei. Men men.. de fleste bryr seg jo tydeligvis lite om de dem møter ikke ser en dritt og kjører av veien og aldri kommer hjem. Det er en grunn til at det er krav om aut. nivåreg av lys OG spylere på lykter med xenon i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 xenon har ikke så mye å gjøre i tåkelys på en gateregistrert bil.. det er kult for deg og vondt for alle andre hvis du bruker dem om kvelden ell natta..spesiellt våt vei.Men men.. de fleste bryr seg jo tydeligvis lite om de dem møter ikke ser en dritt og kjører av veien og aldri kommer hjem. Det er en grunn til at det er krav om aut. nivåreg av lys OG spylere på lykter med xenon i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Det er en grunn til at det er krav om aut. nivåreg av lys OG spylere på lykter med xenon i.. Såvidt jeg vet gjelder dette kun nærlys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Det gjelder nok alle lys som er PÅ ved vanlig kjøring. Så garantert tåkelys som mange har på når det er lyst og lovlig (og mørkt og ikke lovlig). Med langlys/fjernlys er det selvsagt noe annet ettersom de vil blende møtende trafikk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Er egentlig xenon i langlys lovlig? Tenker på å montere det i langlysa i E36'n, men hadde vert deilig å hatt en bil som for en gangs skyld er 100% etter boka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå