///Naitsirk Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Gåene traversforinger resulterer gjerne i smellelyder ved gasspådrag og bremsing så trur kanskje ikke det er problemet ditt..men du har touring og jeg har sedan så kan ikke si sikkert hva som er problemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Ok, har ikke hørt noen smellelyder ved noen som helst situasjon. Tror du lydene er forskjellige på stv og sedan? Da får jeg sjekke bærearmene da. Takker for tips og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Defekte traversforinger på min bil, resulterte i mye vridning av chassis ved gass, smelling over skarpe kanter, og generell slapp bakvogn, spesielt ved fil skifte på sporet asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 ser selv nå at det ikke er likt, men så sa jeg også at HVIS det er likt! så jeg sammenlignet ikke en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 12, 2010 Share Skrevet Mai 12, 2010 Mine egne erfaringer rundt risting i ratt er: Risting i 80-90 km/t = casterstagforing. Risting i 110-120km/t = bærearm. Bærearm øvre eller nedre eller begge deler? På GS så heter det bare "bærearm" mens koed skriver øvre og nedre, skjønner ikke helt hva jeg skal ha? På min bil så føles ristingen værst i 110 km/t av en eller annen grunn. Men antydning til risting ved 90 km/t også. Jævlig frustrerende, har balansert dekk, og sjekka skiver og felga er rette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt... Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 JEg bytta alt når jeg først var i gang, da veit jeg alt er nytt.... Min var også litt slapp i bakparten ved filbytte osv, men det er borte nå etter jeg tok den sjæven bak der..Bytta dempere, øvre og nedre bærearm,hjullager og traversforinger...blei som en ny bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 har samme knirkeproblem på min.. el er en jævla knirkelyd utenfor bilen høyre demper bak.. er det disse knirkeforingene? for høres ut som om no har blitt tørt bak der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Det kan godt være knirkeforing det ja, men jeg opplevde også knirking fra travers foringen, når det var vått ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 knirker hele tiden.. jævla dritt å høre på den lyden.. så får prøve å få byttet snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Men det kan også være den nedre bærearm foringen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå