Driv3r Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 2. Tusen takk til jenta på ferja ifrå solavågen-festøya der bilen honna trilla bak i fronten min og bulka inn grillramma. Ellers var det ein flott dag ... Håper i det minste at dama var fin! hehe, varkje so gale nei Men ho ordna ihvertfall opp, so det er jo bra.
Morgan GS Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Takk til alle som kom på treff å gjorde dette til en super dag Dette blir nok ikke siste gangen. Antall biler utstilt ca 100 stk Totalt ca 130 stk Fellestur antall biler var over 50 stk Bilder blir lagt ut på Facebook og på hjemmesiden våres etter hvert . Takk til Egil A Håskjold som tok masse bilder av dagen og turen. Trur nok de fleste bilene er med fra fellesturen siden han tok ca 700 bilder bare på den
ullsokken Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Skuffende, burde jo vært yrende folkefest på bimmers med livestreaming fra Bud Camping nå!? festing var det ikke mangel på Ble en bra helg. dansband og greier på den lokale rorbua Lørdags kveld. Så ble en meget morro helg Trokke jeg er edru ennå.. I løpet av de 3 dagene var vell jeg edru 6 timer, da treffet og fellesturen fant sted. Takk for en vanvittig fest allesammen!! ..Fikk forresten plass til 2 pølsemenyer på best gavekortet etter at pumpa stoppa på 413kr
bayerne34 Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Treffet var bra, mykje fint å sjå på.Men selvfølgelig varkje det min dag idag. 1. Tusen takk til idioten i E34 520 med sveisa sperre som spann på grus med bilen min rett bak der det sa pling plong framme i fangaren min som var lakkert for 6måna sida. 2. Tusen takk til jenta på ferja ifrå solavågen-festøya der bilen honna trilla bak i fronten min og bulka inn grillramma. Ellers var det ein flott dag ... Hvilken farge var den E34 520n?
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Skuffende, burde jo vært yrende folkefest på bimmers med livestreaming fra Bud Camping nå!? festing var det ikke mangel på Ble en bra helg. dansband og greier på den lokale rorbua Lørdags kveld. Så ble en meget morro helg Trokke jeg er edru ennå.. I løpet av de 3 dagene var vell jeg edru 6 timer, da treffet og fellesturen fant sted. Takk for en vanvittig fest allesammen!! ..Fikk forresten plass til 2 pølsemenyer på best gavekortet etter at pumpa stoppa på 413kr Om jeg legger sammen 2 og 2, så var du innom hytta mi ja?
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Skuffende, burde jo vært yrende folkefest på bimmers med livestreaming fra Bud Camping nå!? festing var det ikke mangel på Ble en bra helg. dansband og greier på den lokale rorbua Lørdags kveld. Så ble en meget morro helg Trokke jeg er edru ennå.. I løpet av de 3 dagene var vell jeg edru 6 timer, da treffet og fellesturen fant sted. Takk for en vanvittig fest allesammen!! ..Fikk forresten plass til 2 pølsemenyer på best gavekortet etter at pumpa stoppa på 413kr Det er ikke bare du som kjenner at det ble en fuktig helg for å si det sånn var en morro helg med mye trivelige folk og god drikke. Men sjøen i Bud anbefaler jeg ikke å hoppe uti:P Så fremt man ikke er isbjørn ihvertfall
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 hva? Nesten alle som var innom hytta mi badet, og jeg hørte ikke ett ord om at det var kaldt..
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 hva?Nesten alle som var innom hytta mi badet, og jeg hørte ikke ett ord om at det var kaldt.. jeg var ikke med innom hytta di jeg badet i sjøen utenfor campingen kl 03 om natta men etter det jeg hørte så var vannet varmere i boblebadet ditt
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 haha, er nok ikke noe boblebad her gitt. Her badet alle i sjøen, inkludert undertegnede.
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 haha, er nok ikke noe boblebad her gitt. Her badet alle i sjøen, inkludert undertegnede. Såpass ja. trodde det var snakk om boblebad eller badestamp jeg Men var friskt i sjøen ihvertfall Var glad for at vi ikke var på fest til 06-07 om morran når vi våkna på Søndagen å skulle kjøre hjem ihvertfall
Endre Hånde Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 hehe, jeg hadde heldigvis ikke lang vei hjem på søndag.. Men narch til over 07:00 tok på ja.
bmwkizn Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 hehe, jeg hadde heldigvis ikke lang vei hjem på søndag.. Men narch til over 07:00 tok på ja. Ser den. Tok kveld litt tidligere enn det vi, men formen var ikke topp når vi kjørte hjem uansett. Litt greit å være nogenlunde kjørbar også for oss som bor et stykke unna
Driv3r Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Treffet var bra, mykje fint å sjå på.Men selvfølgelig varkje det min dag idag. 1. Tusen takk til idioten i E34 520 med sveisa sperre som spann på grus med bilen min rett bak der det sa pling plong framme i fangaren min som var lakkert for 6måna sida. 2. Tusen takk til jenta på ferja ifrå solavågen-festøya der bilen honna trilla bak i fronten min og bulka inn grillramma. Ellers var det ein flott dag ... Hvilken farge var den E34 520n? Erkje sikker om det var 520, mena det var samme bilen som på 1.mai.. Sendte deg eit bilde eg.
Marius2002 Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Fikk ikke med meg treffet dessverre 1. Tusen takk til idioten i E34 520 med sveisa sperre som spann på grus med bilen min rett bak der det sa pling plong framme i fangaren min som var lakkert for 6måna sida. . Han som er med fra 3:43 inn i filmen på denne: ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå