bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Da har jeg bestillt campinghytte for hele helga til meg å samboern
Endre Hånde Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 OT: Men hvordan havnet GS i den lille bygda der? Fordi at Johnny Skrivarhaug (S) og Trond Gule (G) som startet GS kommer derifra, og startet det hele i hjembygda.
Morgan GS Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Ja dette var en bra respons ) toppers . Å at dere har booket hytte allerede også ..hehe . Har snakket litt med verkstedet her også om det kan bidra med litt også og det virket posetivt. Har lest PM Endre, og vi må prøve å få til noe der 29 Mai så er det noe som heter kystdagene i BUD så da er det litt mere folk generelt også . Hadde vert knall om vi fylte hele bud med BMW
JonasD Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Dere som kommer fra Trondheim har jo muligheten til å kjøre atlanterhavsveien hjem
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Dere som kommer fra Trondheim har jo muligheten til å kjøre atlanterhavsveien hjem Kjørte der sist sommer var knallpent vær også. Neste gang så håper jeg på skikkelig uvær jeg skal kjøre der. men håper ikke det blir uvær treffhelga da Her er et bilde som ble tatt ut igjennom takluka sist jeg kjørte der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå