Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har stor tru på dette treffet , hadde vært skikkelig gøy om vi kunne lage dette til et fast vårslepp hos GS.

Driver å leter etter noen fine pokaler til folket som vinner 8)

Noen som har noen tips , så send meg en PM e.l.

Vi må ha en skikkelig stor en til peoplechoice prisen .

kansje 1 meter høy hadde vært noe ...hehe

Sørge for at vinneren har touring.;)

Sjekk forøvrig med nordvest premier i Ålesund. Mener det er de som leverer de vi skal dele ut 01.Mai.

• Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noe adresse her? Fant bare 6430 Bud på gulesider på firmaet. Fint å hatt gatenavn og bygnings nummer så GPS leder meg helt frem..

Noen som har ekstra plass i hytte/leiligheter de har bocket på campingen?, PM meg. Har sett på online bookingen at de feteste er allerede booket 28-30 Mai. Vurderer booke den minste (2 senger), men er uten vann :S

Skrevet
Noe adresse her? Fant bare 6430 Bud på gulesider på firmaet. Fint å hatt gatenavn og bygnings nummer så GPS leder meg helt frem..

Noen som har ekstra plass i hytte/leiligheter de har bocket på campingen?, PM meg. Har sett på online bookingen at de feteste er allerede booket 28-30 Mai. Vurderer booke den minste (2 senger), men er uten vann :S

Du är för bekväm. Bara att stoppa och fråga folk om vägen när du väl är framme i Bud :D

Skrevet
har stor tru på dette treffet , hadde vært skikkelig gøy om vi kunne lage dette til et fast vårslepp hos GS.

Driver å leter etter noen fine pokaler til folket som vinner 8)

Noen som har noen tips , så send meg en PM e.l.

Vi må ha en skikkelig stor en til peoplechoice prisen .

kansje 1 meter høy hadde vært noe ...hehe

Sørge for at vinneren har touring.;)

Sjekk forøvrig med nordvest premier i Ålesund. Mener det er de som leverer de vi skal dele ut 01.Mai.

NAF motorsport bruker norvest premier i ålesund. bra pokaler og bra priser.

Skrevet

Bud er så lite at du kan ikke kjøre feil ;)

Ser du ikke GS når du kjører igjennom bud er du nok ikke på rett plass :P

Skrevet

du ser nok gs når du kommer til bud. bare å forsette hovedveien. den går igjennom sentrum. så ligger gs rett ved veien der.

du kan taste inn fjellvegen på gpsen, da skal du komme ca. rett på.

ang de hyttene så er de småhyttene der ikke det beste som er men. det er felles kjøkken, vaskerom og sanitæranlegg på campingen der. campingen er ikke så værst, det ble byggd opp nytt hovedhus for ikke mange åra tilbake.

men er det ikke en camping litt lengre inn, ved harstad eller noe?

hva med rorbu?

Skrevet

Bud er et lite fiskevær så når dere kommer til BUD så ser dere oss lett .

Viktig å bestille plasser så tidlig som mulig for de som skal overnatte .

Vi satser også på ,kjøre fellestur etter treffet over Atlanterhavsveien og tilbake til GS igjen .

turen tar ca 1,5 time frem og tilbake ,Men det må vel være kjekt å kjøre en slik tur med 100-200 andre BMW kansje ...hehe

Skrevet

Vi satser også på ,kjøre fellestur etter treffet over Atlanterhavsveien og tilbake til GS igjen .

turen tar ca 1,5 time frem og tilbake ,Men det må vel være kjekt å kjøre en slik tur med 100-200 andre BMW kansje ...hehe

Uhhh.. jah, kanskje vært allright det :D

Nei så de 2 manns hyttene ikke var det flotteste å skryte av på den campingen, men 800kr for 28.-30. Mai. Var bare 2 og 4 manns hyttene uten vann som var igjen sist jeg sjekka. Så tenker noen som skal dit har booka de andre de dagene.Men man får dusja i felles anlegg sellom man ikke har hytte med bad?

Skrevet

Uhhh.. jah, kanskje vært allright det :D

Nei så de 2 manns hyttene ikke var det flotteste å skryte av på den campingen, men 800kr for 28.-30. Mai. Var bare 2 og 4 manns hyttene uten vann som var igjen sist jeg sjekka. Så tenker noen som skal dit har booka de andre de dagene.Men man får dusja i felles anlegg sellom man ikke har hytte med bad?

det er felles anlegg som man kan dusje i ja, leie vaskemaskin og kjøkken. men er kanskje komfyr i de små hyttene også.

gamlingene har campingvogn der hele sommeren. ganske kurrant camping det der. utleie av båt og greier : )

Skrevet

Hmmm, skulle fått med meg dette, men pga jobb er jeg vekk denne gangen. Men tror jeg må få noen til å ta bilen ut for meg og prøve på en premie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...