Gå til innhold

E36 Coupe M52B28

hardrocxsludge
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen har jeg hatt start på å prøvekjørt, men står uten motor igjen nå da toppakning kvelda, samt at det kom en ulyd fra girkassa, var et splitter nytt trøstelager som var filler så gudene vet hva som har skjedd der !

Toppen er til planing og overhaling nå så blir å montere sammen igjen men skulle hatt noen som var flinke på å time kammer !

Driver også å sveiser litt mer rust som jeg fant da !

Eksos vet jeg ærlig ikke hva slags merke er !?

er kjøpt fra GS bildeler .

Skulle egentlig handle gromt anlegg fra usa men de sendte ikke til norge så da fikk jeg bare raske med meg det jeg fant hos GS da, funka egentlig greit det :) .

10000 spenn fin lyd å god respons , var verdt pengene :) .

Kommer bildeupdate i morgen tenker jeg :D .

Takk for alle tilbakemeldiger, regner med å ha bilen klar til sommeren da jeg skal ta lappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men det er bra å høre! Synd med toppakninga da, men det er slik som skjer. Liker engasjementet ditt!:) Er skikkelig motivasjon!

Forresten, hvem bruker du for å plane og overhale toppen? Skal kjøpe en m50b25 som toppakninga har kvelda på selv, men er usikkert hvordan toppen har det. hvor mye betaler man for slikt forresten?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what?! skal du ha BØTTESTOLER istedenfor dette flotte skinninteriøret?!

Jaja,hver sin smak. Selv syntes jeg bilen var knall pen med blå lakk og grått interiør.

Er ikke vanligvis fan av E36,men denne falt i smak. Bakerste felgen passet best til de to du hadde på nå. Blir sikkert flott med Zito også, men sorte felger er litt for vanlig nå - samme som Rondell og Kerskin bl.a.

Synes du burde gå får noen andre - skille deg mer ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men det er bra å høre! Synd med toppakninga da, men det er slik som skjer. Liker engasjementet ditt!:) Er skikkelig motivasjon!

Forresten, hvem bruker du for å plane og overhale toppen? Skal kjøpe en m50b25 som toppakninga har kvelda på selv, men er usikkert hvordan toppen har det. hvor mye betaler man for slikt forresten?:)

Takk for skryten ! :D

Må jo ta litt tak så jeg har en morsom bil som 18åring :) .

Jeg bruker en som jeg kjenner godt som driver uti skiptvet på mekansik verksted !

Tror ikke han tar på seg så mye motorjobber utenom slike han får privat for å tjene en slant !

Far min har gjort karen noen tjenester med kranbilen så jeg tror jeg får det gratis denne gangen gitt ! :D .

Men hvor hen holder du til ?

Om du bor i akershus eller østfold har jeg fått mange annbefalinger på sarpsborg motorverksted ;)

De skulle visst være veldig flinke og ha lang erfaring men priser er jeg usikker på .

Tror ikke det er døden for planing av topp altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what?! skal du ha BØTTESTOLER istedenfor dette flotte skinninteriøret?!

Jaja,hver sin smak. Selv syntes jeg bilen var knall pen med blå lakk og grått interiør.

Er ikke vanligvis fan av E36,men denne falt i smak. Bakerste felgen passet best til de to du hadde på nå. Blir sikkert flott med Zito også, men sorte felger er litt for vanlig nå - samme som Rondell og Kerskin bl.a.

Synes du burde gå får noen andre - skille deg mer ut :)

Bøttestoler er gull det :D .

Har alltid likt stuket på bøttestoler , og bråk er jeg glad i også :D .

Så den er jo snart ferdig ribba inni nå, mangler kun noen få asfaltplater så får jeg vente på lønna så jeg får kjøpt meg sveiseapparat :) .

skinnet er fint det også men skal fullføre dette stuket jeg har tenkt på, så kanskje den blir renovert i senere tid om jeg kjøper en m3 fra Tyskland eller England ;) .

Men den skal få bli ferdig og få plater med oblater før det skjer i alle fall :) .

kommer til å bli diamantsvart og zito felgene faller ikke så mye i smak som de gjorde den gangen de ble kjøpt så de er forøvrig til salgs for 8000 ,- ( eller bud )

så kommer CSL felger på denne i 19" med 8,5 bredde .

Enten i original tilstand eller glassblåst å pulverlakkert svarte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...