Gå til innhold

Elektrisk feil e34?!

Julianv
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ja var en lik boks forann med batteriet også :D Men den var annerledes oppbygget en den på bildet :P

But i mended it with some gaffa-tape :D hehe. Avisolerte kablene som var inne i boksen og koblet med forbi boksen ved å bare feste kablene sammen. Skal loddes når jeg kommer hjem ;) Var sinnsykt mye vann under baksetene :S MEn ingen rust i gulvet heldigvis. Var faktisk ikke antydning til rust der :P Tørket vekk alt vannet og fjernet litt av den skumgummi isoleringen pga den var myglet ihjel. Tipper at vannet har vært fryst i hele vinter, og når den nå sto i en garasje som det er 25 grader + i så smeltet isen og da gikk alt til helvette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det det?:o var ingen sikring der såvidt jeg kunne se. Ikke noe plast eller noe:S så ut som det bare var en skjøteboks for to ledninger. Får se om jeg kan få lagt inn en sikring på kretsen da:D ikke trygt uten Sikring:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok stemme ganske godt, men til og med skruene var blitt til en svart/bruk saus :P Så den ligger nok godt inni den sausen :P Men hele sikringsholderen er gåen, så tror jeg kjøper en universal sikringsholder og bare skjøter alt innpå der :P Men var ca 3-4 liter vann nedi der, men vet ikke hvor det lekker. KAnskje fra innsiden av hjulbuen? Gulvet var iallefall helt strøkent, og det var egentlig hjulbuen også såvidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...
Fant problemet! :D Regner med det kanskje var boks 18? Lå under setet og koblet sammen to + ledninger som gikk bak til releene ;) Legger med et bilde siden bilder forklarer mer en 1000 ord! :D

s900fncexd1wpvw6qwt7.jpg

HAHA, sleit med det samme som deg, så denne tråden, fikk ut baksetet ( brøyt meg inn i bilen, klatret gjennom vinduet ) å under setet, hva fikk jeg se der, jo akkurat det samme som på bildet x) småfuktig nedi der:P men, hørt snakk om at det egn er en sikring inni den boksen, noen som har peil på det ( amper osv ) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...