Julianv Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Batteriet er forann, men den boksen lå i bagasjerommet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 yes,bare sa den somregel var i samme området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Hehe, ja var en lik boks forann med batteriet også Men den var annerledes oppbygget en den på bildet But i mended it with some gaffa-tape hehe. Avisolerte kablene som var inne i boksen og koblet med forbi boksen ved å bare feste kablene sammen. Skal loddes når jeg kommer hjem Var sinnsykt mye vann under baksetene :S MEn ingen rust i gulvet heldigvis. Var faktisk ikke antydning til rust der Tørket vekk alt vannet og fjernet litt av den skumgummi isoleringen pga den var myglet ihjel. Tipper at vannet har vært fryst i hele vinter, og når den nå sto i en garasje som det er 25 grader + i så smeltet isen og da gikk alt til helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hmm.. såpass ja, rart det var så mye vann der da. Skal jo sitte en 80a sikring i den holderen som du fant, men den så litt rusta/irra bort ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Skal det det? var ingen sikring der såvidt jeg kunne se. Ikke noe plast eller noe:S så ut som det bare var en skjøteboks for to ledninger. Får se om jeg kan få lagt inn en sikring på kretsen da:D ikke trygt uten Sikring:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 på min var det i alle fall en sånn flat alusikring på 80a som var skrudd mellom de to skruene som +kabelen sitter i. den som er nr 19 på sprengskissa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Kan nok stemme ganske godt, men til og med skruene var blitt til en svart/bruk saus Så den ligger nok godt inni den sausen Men hele sikringsholderen er gåen, så tror jeg kjøper en universal sikringsholder og bare skjøter alt innpå der Men var ca 3-4 liter vann nedi der, men vet ikke hvor det lekker. KAnskje fra innsiden av hjulbuen? Gulvet var iallefall helt strøkent, og det var egentlig hjulbuen også såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apocalypse Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Fant problemet! Regner med det kanskje var boks 18? Lå under setet og koblet sammen to + ledninger som gikk bak til releene Legger med et bilde siden bilder forklarer mer en 1000 ord! HAHA, sleit med det samme som deg, så denne tråden, fikk ut baksetet ( brøyt meg inn i bilen, klatret gjennom vinduet ) å under setet, hva fikk jeg se der, jo akkurat det samme som på bildet x) småfuktig nedi der:P men, hørt snakk om at det egn er en sikring inni den boksen, noen som har peil på det ( amper osv ) ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Skal vel være en 80amp sikring der mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenKnudsen Skrevet Februar 15, 2011 Share Skrevet Februar 15, 2011 skal faktisk røske opp baksete på min imorgen, har kjørt lenge nok med vinduene halvveis nede uten musikk og viskere forsket lenge på dette nå, fikk tips om de boksene, men det var bare 2 i motorrommet, regner med de kan stå litt spredt iallefall, takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolljegern Skrevet April 10, 2011 Share Skrevet April 10, 2011 Hei, har samma driten med min bil, bare jeg har ombygd m5. Jeg finner ikke nr 18 og jeg har batterie under baksete. Bilen min lader bare 12.28 også :s Tomgang på 1200 og går relativt dårlig. Tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå