Gå til innhold

ombygging av 2 dørs e30

paaaali
 Share

Anbefalte innlegg

godkveld folkens

eg har ein opprusta bmw e30 1985 som eg ha leita fram tig apparatet for å få gjort noke me det. eg ha demontert alt inni og under bilen. men 2 literen som står i synest eg er litt i minste laget og har gått til innkjøp av ein 97 540 motor med havarert registerkjede med 6 trinns manuell kasse. å ha tenkt meg det att det må no bli ein fin kombinasjon sammen.

men eg ser for meg eit problem den dagen eg skal til biltilsynet og vise den fram og eg lure på om det er noken som har fått godkjent ein e30 me 286 hk før. det eg lure på er ka understell og bremser dokke ha brukt og om dokke gjer noke for å forsterke konstruksjonen i karrosoriet. er somsagt ute etter understell ambefalinga bremser og andre tips til kor eg kan få kjøpt ting som trengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En her i Ålesund fikk E30 godkjent med 4 liter V8 ja, men dette er mange år siden, tror du nermest må vere tryllekunstner for å få til noe lignende nå!

Framme får du på E36 understell, bake er det vell ifra E30 M3 som er tingen (mener jeg på) Har også hørt snakk om at Z3 M coupe deler kan brukes, men er usikker på dette..

Her har du bilen med V8

ib_p009_0_26.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...