Trond e30 cab Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Hei! Tenkte jeg måtte spørre her inne om dere vet noe om dette. Skal kjøpe nye sorte lamper fremme til e30en og har sett at koed og schmiedmann har greie pris på uoriginale sorte lamper. Noen som har prøvd disse og kan fortelle noe om kvaliteten på de? Takk for alle svar
Yngvejos Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 De uoriginale lyktene er ikke lovlige og har sortlakkerte reflektorer. Jeg hadde spandert den ekstra 500 lappen for å få lovlige lykter somk an brukes i mørket. På schmiedmann finner jeg ingen uoriginale sorte lykter. Kun Hella sine som er de originale sorte de-lyktene. De er merket som uoriginal fordi de aldri har blitt levert av BMW. Men det er hella som har laget standardlyktene til E30 og de sorte er av samme kvalitet.
Lars89 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Mener Koed sine skal være Hella de også (hvis du tenker på de til 2400)
Yngvejos Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Mener Koed sine skal være Hella de også (hvis du tenker på de til 2400) Koed har to typer. Sorte Hella til 2400 og sorte med angel eyes og lakkerte reflektorer til 1900kr.
Trond e30 cab Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Ok da er jeg litt mer med på de hos schmiedmann. Takk for info Yngve. Var disse jeg mente ja! Visste ikke helt hvorfor det stod uoriginale, men da er det løst. Bare å handle da. Merkelig at prisforskjellen er så står fra gs til de to andre da hm!
Lars89 Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Hvorfor handle på Scmiedmann hvis Koed er 600 billigere??? Syns bilen din var fin med gule jeg. Skiller seg ut
Trond e30 cab Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Eller jeg kan handle de på koed hehe! Takk for opplysningene. Alltid et raskt svar på bimmers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå