Robin L Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 14, 2010 Share Skrevet Mai 14, 2010 De felgene er penest når bilen er skamlav.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 nå er godbilen til salgs. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... arket=FINN prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. originale framseter og treinteriør kan medfølge ved ønske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 gi meg gjerne bud på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 nå er bilen solgt. savner den nesten litt allerede, hehe. håper den nye eieren tar vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Så da er bilen solgt hva blir neste prosjekt nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 ja, si det.... blir bmw iaffal hjelp meg å finn noe du: ) du kan selg synes jeg! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Synes denne er litt kul jeg : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23077037 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 hehe, den der blir litt gammel ass, som bruksbil. må bli e38 om det blir 7er. hvis ikke blir det e39 kanskje. er jo endel e34 m5 til kurrant pris rundt om også. har du prøvd 735 eller? lurer på hvordan den er.. likte godt 4,4`en da har forresten orignalsetene, armlene og panelet til c-stolpen om noen er interessert, til god pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Har ikke prøvd 735 nei. Sikkert bra med e34 m5, går sikkert godt også. Men comfortnivået er milevis forran på e38'ene. Hva med en 740d da? Det hadde vært noe det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Eller denne kansje? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23174336 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 (endret) 740d hadde vært værsting ja:D står en fin 735 i ålesund sjø, derfor jeg lurte.denne: har sendt han mail no og spurt om ny pris. er flere måneder siden den lå ut..http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 7057617402syns e34 m5 er gromt jeg sjø. men de er vell ofte godt brukt og koster endel å ha, mtp forsikring osv Endret Desember 20, 2014 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2014 da var denne kjøpt tilbake. bilen har nå gått 320.000km men føles fin ut fordi. har dog kommet litt rust nederst på kanaler, dører og litt på bagasjelokket. er litt usikker på hva jeg skal gjøre. lakkere bilen grønn helt ned eller beholde sorte kanaler? stereoanlegget er også oppgradert. focal høytalere m/ny kabling og ny spiller, samt sub. skal få tak i en bedre spiller med tiden som støtter rattkontroll. irriterer meg grønn at det ikke fungerer! planen hittil er: -sort dash og øvre del av dørpanel (har dash liggende) -rette sommerfelgene (style 95) . er nylakkert men en felg har en sprekke. -bytte cdspiller. (tru om det går an å tilpasse dynavin?) -oljeskift + stramme oljepumpe -rep av rust kanaler -nye baklykter -senkesett? usikker på den... er så god å kjøre nå -bytte ett par interiørlister da de har sprukket -bytte klosser/skiver -m-ratt -ny girkule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå