sto0one Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Hvorfor ikke strassentech? [ Bilde ] Den kan også være aktuell ja
JMossige Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Fysj Da ville jeg heller lakket den sort med plastidip eller lignende til du får den lakket i rett farge. Edit: er du forresten sikker på at ikke fargen bare ser mørkere ut for den er nylakket, og du har upolert sliten lakk?
sto0one Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Fysj Da ville jeg heller lakket den sort med plastidip eller lignende til du får den lakket i rett farge.Edit: er du forresten sikker på at ikke fargen bare ser mørkere ut for den er nylakket, og du har upolert sliten lakk? Ja, den var feil. De som solgte den skulle lakkere den om til riktig farge før de sendte den, men gjorde det ikke. Og nå er de ikke å få tak i lenger/har lagt ned, så er nok useriøse folk. Og jeg har ikke upolert sliten lakk
Ivrig86 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Tror folk kommer til å HAAAAATE min hehehe Kjør stilen videre ;D Vi kan stå ved siden av hverandre på treff hehe "I LOVE HATERS" Viktig at noen får vist fram Stickerbomb stilen skikkelig i Norge å Å ikke minst gi folk noe å se på i depoet å utstilling istedenfor halvslitne oppbrukte biler Di som vill kjøre rundt og rundt i ring på banen i alt mulig rart å skru dag ut å dag inn får kose seg med det ;D Du som allerede har bestilt noen syke hjul å allerede har stickerbomba diffuseren... Bare å fortsette i riktig retning Som du skrev i et innlegg så har mann banebiler om mann vill herje fra seg Ellers klarer fint bilene våres å legge igjen en lakris stripe eller to når vi måtte ønske uansett hvor breie dekk/felg og hvor mye klistremerker vi har ;p
Anders92 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Legg noen lag med klarlakk på lyktene så er du i mål
sto0one Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Legg noen lag med klarlakk på lyktene så er du i mål Ja, de er alt for matte nå. En kompis av meg som brukte samme film polerte sine, og det funket. Mulig jeg prøver det først, og så eventuelt klarlakk
sto0one Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Tror folk kommer til å HAAAAATE min hehehe Kjør stilen videre ;D Vi kan stå ved siden av hverandre på treff hehe "I LOVE HATERS"Viktig at noen får vist fram Stickerbomb stilen skikkelig i Norge å Å ikke minst gi folk noe å se på i depoet å utstilling istedenfor halvslitne oppbrukte biler Di som vill kjøre rundt og rundt i ring på banen i alt mulig rart å skru dag ut å dag inn får kose seg med det ;D Du som allerede har bestilt noen syke hjul å allerede har stickerbomba diffuseren... Bare å fortsette i riktig retning Som du skrev i et innlegg så har mann banebiler om mann vill herje fra seg Ellers klarer fint bilene våres å legge igjen en lakris stripe eller to når vi måtte ønske uansett hvor breie dekk/felg og hvor mye klistremerker vi har ;p Du får sakt det Bilene skal stå utstilt sammen, og vi skal provosere så mye at "hatersene" spytter på bilene våre, hehehe. Blir Awesome!
Ivrig86 Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Tror folk kommer til å HAAAAATE min hehehe Kjør stilen videre ;D Vi kan stå ved siden av hverandre på treff hehe "I LOVE HATERS"Viktig at noen får vist fram Stickerbomb stilen skikkelig i Norge å Å ikke minst gi folk noe å se på i depoet å utstilling istedenfor halvslitne oppbrukte biler Di som vill kjøre rundt og rundt i ring på banen i alt mulig rart å skru dag ut å dag inn får kose seg med det ;D Du som allerede har bestilt noen syke hjul å allerede har stickerbomba diffuseren... Bare å fortsette i riktig retning Som du skrev i et innlegg så har mann banebiler om mann vill herje fra seg Ellers klarer fint bilene våres å legge igjen en lakris stripe eller to når vi måtte ønske uansett hvor breie dekk/felg og hvor mye klistremerker vi har ;p Du får sakt det Bilene skal stå utstilt sammen, og vi skal provosere så mye at "hatersene" spytter på bilene våre, hehehe. Blir Awesome! LIKER!!! Hehe ja blir oppgitt av folk som lever ånder for banekjøring også kjører di biler som har null å niks å gjøre utpå banen, men klage å disse folk som bygger biler må di gjøre Misunnelse heter det tror jeg
sto0one Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Nytt bodykit er bestilt. De hadde bare til e36, men skulle vist passe med litt modifikasjoner God helg!
Ivrig86 Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Nytt bodykit er bestilt. De hadde bare til e36, men skulle vist passe med litt modifikasjoner God helg![ Bilde ] NAAAAAJSSSSS!!!
Tor Albert Mtre Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Nytt bodykit er bestilt. De hadde bare til e36, men skulle vist passe med litt modifikasjoner God helg![ Bilde ] NAAAAAJSSSSS!!! det må være noe av det peneste jeg har sett!
sto0one Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Litt OT. Har en kompis som ønsker å kjøpe M5 e34 interiør. Noen som har eller vet om noe til salgs? Muligens M5 fangere også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå