Gå til innhold

BMW 320ci e46 forvandles til M3, Donorbil anskaffet (M3)

Anbefalte innlegg

Skrevet
En kompis vurderer å kjøpe seg 7serie. kikker på disse to:

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... t_from=250

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... t_from=250

Noen som har anbefalinger/innspill mtp motortype osv?

Sier hvertfall at jeg uten tvil ville kjøpt med svart skinn og ikke beige :P

Vet ikke no særlig om motor osv på disse men. Vi har en 730d på jobben å di bilene er jo heeeeeeeeeeeeelt enormt deilig å kjøre!!! Går ganske bra di 730d å =) Var endel kmstand forskjell på di to da men.

Ikke lett å si, Av di to ville jeg nok gått for 745n siden den har komfort stoler å svart skinn, selvom den har gått litt lenger så er det jo 745 istedenfor 735, så prisen er vell sånn passe på begge to. Detti no jævlig i pris disse her!

Prut den 745n litt å klin til ;D

Skrevet
Tåkelysene mine med gul film ser ikke helt bra ut p.g.a. at det var en del steinsprut på dem før jeg la på filmen. Har derfor bestilt nye lykter med gule glass.

[ Bilde ]

Hvor fikk du disse?

Skrevet
Tåkelysene mine med gul film ser ikke helt bra ut p.g.a. at det var en del steinsprut på dem før jeg la på filmen. Har derfor bestilt nye lykter med gule glass.

[ Bilde ]

Hvor fikk du disse?

Ebay

• 1 month later...
Skrevet

Veldig pent :) Føler ikke den tauekroken hører hjemme på bilen da, men det er jo bare meg.

Når får du felgene?

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene:)

Får se hvordan det blir med tauekroken. Ble litt domminerende i fronten egentlig. Om den blir beholdt så blir den lakkert i rød. Synes det er finere enn sånn "metallic rød/rosa" som den er nå.

Felgene er ferdig produsert i Japan og ankommet forhandler i USA. Skulle bli sendt fra dem denne uka, men har ikke fått noe sporingsnummer ennå. Regner med de er her om et par uker :)

Skrevet
Veldig pent :) Føler ikke den tauekroken hører hjemme på bilen da, men det er jo bare meg.

Når får du felgene?

Ikke bare deg. Hva i himlanavn skal du med en tauekrok foran til?

• 2 weeks later...
Skrevet

Når får du felgene?

UPS Scheduled Delivery: 06-May-2013 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...