sto0one Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 ser utsom du jobber veldig veldig trangt? kule planer, lykke til! Vet du hva?? Du har helt rett!! hehe. Er utrolig trangt, men har blitt tilbudt store oppvarma lokaler nå Og takkk for det
j_b Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 var så lite forresten, m3 front lykter? er vel bare orginal lykter som er med xenon og nyere mod har bi xenon? leppe foran så anbfaler jeg strassen tech leppe og støpt helt på orginal fange! som min diffuser bak, så er csl style som er mest "vanlig" og fin! led lykter funker ikke bare rett på, er du heldig kan du bruke og kode lcm din igjen, uheldig så må du kjøpe ny lcm og kode den. csl bak luke er noe man kan tenke på også jeg har csl ratt(alcantara skinn) og carbon stabstag, bakluke, understell(passer rett på din nå også om jeg ikke tar feil), frontfanger, side skjørt til salgs om du er intresert har en del småtteri her og der som jeg kjøpte og aldri monterte også, men det er ikke noe stort å nevne. farge ville jeg ha gått for rent sort, og extra lag med klarlakk! med røde detaljer, som bremser, baklykter og rundt felgen.
sto0one Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Blir vel så jeg beholder lyktene. I alle fall i første omgang. (må bytte lyktene på bagasjelokk bak p.g.a stygt glass) Er enig i at strassentech leppa er rå! Blir nok den. Selges den på noen norsk webshop? Har lyst på M3 ratt. Var csl rattet ditt til salgs? Passer det rett på? Bremsekalippere blir røde ja StopTech eller Brembo.
sto0one Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Laguna seca blå.... Nesten så spesielt at det er kult. Hva synes dere?
j_b Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 du finner leppa på ebay, gjør ikke noe om dårlig passform hvis du skal støpe dem på frontfanger. rattet er tilsalgs, men det er kun rattet, uten airbag og knapper, skal passe rett på om jeg ikke tar feil. stoptech er bra, de har jeg på min e36.
Morgan GS Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Da har jeg trylla bort PDC hullene i bakfanger. TIPS har du brukt 2k plastlim i bunnen ? før du sparklet over, skal veldig lite til får at det sprekker opp hvis du kun har sparklet . isåfall ikke så vil jeg anbefale deg å heller borre ut 4 stk runde plast under/inne fangeren et sted å ta vekk de originale PDC sensorene, slipe rent ned til plasten , tilpasse plastbitene å smelte de sammen med en liten loddebolt. bare et tips kjedelig når en legger så mye arbeide og penger i det , hvis slike ting sprekker etter lakkering
sto0one Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Virket litt skeptisk med tanke på at det kunne sprekke ja, så godt tips du kom med! Det så imidlertid ut som om det var limt eller noe fra før av, da bakfanger var omlakkert. Du kan kanskje se det på bildet jeg legger ved. Prøvde å rikke på sensorene fra innsiden, men de satt dønn fast. Tror det skal holde
Morgan GS Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 ser ut som at den har vert lakkert over ja , det sitternokk godt fast men det er i varme/kulde/varme at det vil sprekke siden plasten og sensoren vil bevege seg forskjellig. du må ihvertfall sparkle på litt ekstra opp og utover fangere`n så har du litt mere å gå på . jeg har gjort en del feil med tanke på dette med to forskjellige matrieller som beveger seg ulikt og det er surt å må ta opp igjen. men kult blir det så stå på , ang farge så syntes jeg den blå er kul på en måte men du kan nok bli fort lei en slik farge.
sto0one Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Skal prøve å få på litt mer sparkel utover fangeren Frykter også at man fort kan bli lei en slik blåfarge ja.... Nesten bedre å velge noe litt mer "vanlig"
Morgan GS Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 se litt på nyere bmw , er en del spennende farger der , er du tøff nok til å bruke BMW sin da Marrakeshbrun metallic blir alene om den en stund ..
sto0one Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Marrakeshbrun ja. Ikke mange e46 med den vil jeg tro! Fett med noe ingen andre har Noen som har bilde av en e46 i GT-grønn?
sto0one Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Se der ja Er det forresten samme farge som ss performance hadde på sin e92 m3?
Lars89 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 Tror E92en deres er(var) lysere (foliert) men er samme farge som de brukte på E30n og 911n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå