sto0one Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Har fått gjort litt Støtfanger bak er ikke montert p.g.a. at jeg ikke har fått tak i m3 eksos enda. Men det er bestilt Dette kan da umulig være en BMW
sto0one Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Det er vel en rx7 hehe. Korrekt. Er vel nesten som å banne i kirka å poste et sånt bilde på bimmers, hehe.
Flextron Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Er det samme som du skal bruke? Hvor får man kjøp det annlegget?
Alex88 Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Er det samme som du skal bruke? Hvor får man kjøp det annlegget? Sorry Sto0one off topic, eksosen for man hos GS, pris. 4.990,-
sto0one Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Kampanjepris fram til 1 juli. Løp og kjøp
rel0ad Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 dette blir bra, hva felger har du satt på gammel bilen min da? Rx7n;)
sto0one Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Du har også tenkt å bruke den potta sto0one? Japp Har bestilt dette blir bra, hva felger har du satt på gammel bilen min da? Rx7n;) De chrome felgene du sendte med. 3cm spacer på hver side
sto0one Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Har ikke tenkt noe på det enda, men hadde vært tøft! Men da måtte jeg ha hatt på carbondetaljene på fangerne samtidig for å få helheten i det. Jeg vurderer i midlertig å ha svart tak da.
Sturlis Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Vil ikke dette "ryke" mer på den venstre stussen enn den høyre? Eller har de vært glupe og lagt inn noe form for motstand i de venstre stussene?
VegarVS Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 spennende prosjekt, kjør på med den nye bmw brunfargen! den er stilig!
Alex88 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 spennende prosjekt, kjør på med den nye bmw brunfargen! den er stilig! + 1
Alex88 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Har ikke tenkt noe på det enda, men hadde vært tøft! Men da måtte jeg ha hatt på carbondetaljene på fangerne samtidig for å få helheten i det. Jeg vurderer i midlertig å ha svart tak da. Har du bestemt deg for farge på bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå