eeikenes Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Jeg tror den rød fargen som er på frontfangeren og side skjørta hadde blitt tøfft
skrammel Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Jeg tror den rød fargen som er på frontfangeren og side skjørta hadde blitt tøfft x2
Morgan GS Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Vil ikke dette "ryke" mer på den venstre stussen enn den høyre? Eller har de vært glupe og lagt inn noe form for motstand i de venstre stussene? Dette ryker likt på begge sider.
sto0one Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 hva har du tenk med tanke på eksos ? må gjøre noe med gulvet bak om du skal bruke org M3 eksos .. hvis du ikke skal bruke samme type som jeg skal da ? Tenkte å bruke dette: Vil ikke dette "ryke" mer på den venstre stussen enn den høyre? Eller har de vært glupe og lagt inn noe form for motstand i de venstre stussene? Dette ryker likt på begge sider. Hva er leveringstiden på dette? Bestilte for noen dager siden Er det forresten doble rør fram til lyddemper på utgaven til 320CiM52? Mener det er bare ett originalt.
sto0one Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Lenge siden det har vært oppdatert her nå ja! Har ikke fått gjort så mye siden sist egentlig. Bakfanger og bakpotte er montert. Mangler å sveise sammen bakpote med resten av eksosanlegget. I tillegg mangler bytte av bakskjermer. Bilder av bilen på bakken med påmontert diffusor kommer.
sto0one Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Lenge siden update her nå. Bilen ble kjørt til lakkering i dag
sto0one Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Den blir blå, og muligens litt svart Automote kan det med å dekorere biler.
sto0one Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Ruter er nå sotet. 35% på sideruter fram og bak. 20% på bakrute. Bilder kommer
Papperboy Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 ser veldig bra ut. er du ikke redd for at det vil ruste når du får inn de nye bakskjermene?
sto0one Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 ser veldig bra ut. er du ikke redd for at det vil ruste når du får inn de nye bakskjermene? Nei, det går nok bra, så lenge innerskjermer osv blir konstruert riktig. Automote gjør slike inngrep støtt og stadig, og jeg har aldri hørt om noen som har fått problemer med rust p.g.a det
Papperboy Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 ser veldig bra ut. er du ikke redd for at det vil ruste når du får inn de nye bakskjermene? Nei, det går nok bra, så lenge innerskjermer osv blir konstruert riktig. Automote gjør slike inngrep støtt og stadig, og jeg har aldri hørt om noen som har fått problemer med rust p.g.a det ok tørr jeg spørre hva de tar for en sånn jobb?
sto0one Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 ok tørr jeg spørre hva de tar for en sånn jobb? Har sendt deg PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå