ealoken Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Da er det min tur (igjen) og krangle med posten. kjøpte baklamper av en her på forumet, og når jeg fikk pakka var det et hull som tydeligvis var forårsaket av en yttre gjennstand på vei inn i esken. her er ressultatet. Jeg har derfor søkt posten erstattning for et sett nye lamper, da man ikke kan få bare en stk, pga forskjell på lampene osv.. og jeg skal krangle til jeg har fått erstattning for to stk nye lamper.
StianA Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 får håpe du får erstattning da, ikke gi deg og lykke til
ealoken Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 ill fight til the bitter end!!! har fått en kompis som går juss utdannelse til og se litt på det han mente jeg hadde en god sak
RemyNG Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Er bare og krangle med posten, servicen dems har blitt helt elendig fikk en pakke selv som da hadde visst ligget i snøen i lang periode så det elektriske som lå inni esken var skadet. Klagde lenge på dette har nå tatt 3 måneder og ikke fått erstatning enda :S er helt fantastisk, ringer og sender mail til dem for og purre uten lykke. Synes posten skulle fått en konkurrent
ealoken Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 tro meg, jeg skal krangle, åpnet pakken på postkontoret, som jeg alltid gjør, så han som jobbet der signerte papiret, så det skal nok gå i orden
DannyRS Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Skulle akkurat skrive at håper du oppdaget dette på postkontoret Da skal det vel gå ann å ha en god sak på dette
ealoken Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 åpner alltid pakker der, eneste muligheten for og kunne ha vitner på dokumentasjonen.
wabby Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Har tatt dette med posten selv engang, fikk pengene med engang. Grei sak
spaix Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 hehe du får ha lykke til! bestilte internett fra telenor en gang, fikk det i posten, hele modemet var nesten knust, så ut som noen hadde trampet på dette, opnet den der nede, å de ville ikke ta skyld i dette, de mente at det var ikke de som hadde gjort det! hehe morro med posten!
ealoken Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 nå er det slik at jeg åpnet pakken på postkontoret, og dokumenterte merkene på esken og lampene. fikk signatur i fra vedkommende på posten og litt annet. så dette skal nok gå i orden.
Mexos Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Jeg synes du bør gi posten en sjanse til å gjøre opp for seg før du slenger kritikk ut på internett. Posten klarte å rote bort en pakke til meg en gang og da fikk jeg erstattet innholdet i pakken. De gjør som regel opp for seg. Uhell kan skje den beste, det er bare mennesker som jobber i posten og.
ealoken Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 kritikken går på postens behandling av pakken min. bare for og ha en saksgang, som kan evt hjelpe andre her inne i senere tid.
Eksos Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Samme skjedde med meg når jeg handla ett sett baklamper, jeg fikk ingeting.. Posten klaga på dårlig pakking, og de ville ha bevis på hvordan lyktene så ut når de ble sendt.. Vanskelig å bevise slikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå