bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Slår ikke vår egen Petter da, som knakk håndleddet Ja Petter Solberg er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffa da. Han er flink til å kjøre, men det stopper der Men det som skjedde der var jo en uskyldig ulykke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 hadde ikke følt meg så lur om jeg hadde gjort de samme som petter solberg gjorde der foran alle og en vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 http://www.break.com/index/idiot-thrown-from-car-during-burnout.html Fantastisk mange idioter der ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Folk gjør mye rart i bil: http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... tid=598246 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Slår ikke vår egen Petter da, som knakk håndleddet haha " its not only only, but but!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 hahha, mange idioter bak rattet ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 haha, noen som så meg?(tenke) åfaen.en som topper den! her: Denne er så stygg at den nesten ikke er morsom en gang - nesten. Alle kan drite seg ut, og ja, han her må være ekspert i akkurat det. Men tenk deg følelsen - å bokstavelig talt bli hensynsløst og brutalt SPIST av din egne lille illsinte E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå