Infinity Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 har en e36 m3 fanger med ødelagt diffusor til salgs. Ellers er den i bra stand, diamant svart uten sprekker o.l. Står innprentet bmw å sånn på baksiden så regner med at den er original. 1000? Har også en original frontfanger 500kr. svart Ellers har jeg at evtagbart hengerfeste hvis noen trenger. dvs kun kroken som du trykker oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bim_e46 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Hvilket karosseri har M3 fangeren stått på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 har stått på coupe og nå sist touring. Fangere til e36 er like på ale utenom compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Opp! Mange som har sendt melding og sagt dem skal ha, men ligger her ennå. Ligger et par dårlige bilde her nå, ikke hatt tid å vaske dem ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Jeg har helt ny M3 diffusor liggende. Den passet ikke på vanlig fangere, men passer sikkert på denne. Kanskje det er lettere for deg å selge fangeren da. Hadde kjøpt den selv hvis du ikke hadde bodd så langt unna. Selges for 350 kr + frakt. Da blir det en rimelig M3 fanger til slutt. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Hvis ingen sier at de skal ha fangerne i løpet av dagen blir det kjørt på søppela med hengern en dag te uka sammen med resten av byggsøppela, må rydde litt. Og - nei det betyr ikke at jeg gir den bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Fikk noen pmer nå, kan svare dere alle med at det må hentes, gidder ikke styre med sending, og begge selges samlet for 1000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Har sendt deg en PM med telefonnummer uten svar. Kan jo svare da siden du har lest PMen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Fortsatt ikke svar fra deg! Er den solgt kan du slette annonsen eller svare. Du har tilogmed telefonnummeret mitt. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå