Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nå skaffet meg min første bmw :) venter bare på å få den hjem fra stavanger til fosen! :) bilen blir levert inn for frakting på mandan. så regner med jeg kan hente den i tr.heim innen 12.03.2010.

Her er noen bilder jeg har av den :)

rzgzglmx7xbo9zhotjf1.jpg

fch9wisgg1rwe78s58us.jpg

wgxfipiku6w57697h6wv.jpg

1zzsdjr8d65izls0l12y.jpg

vh3wgvvjjz6y9m2taq6l.jpg

g8fvne3lu39kqrfewxwb.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det der var en skikkelig pen coupe :) grattis så mye :) Hva må du betale for å få frakta en bil innenlands? har lurt litt på dette selv.

Skrevet
Det der var en skikkelig pen coupe :) grattis så mye :) Hva må du betale for å få frakta en bil innenlands? har lurt litt på dette selv.

Takk :) 3000 + moms tror jeg det blir hos autolink ;)

Skrevet
Pen bil med god motor! :)

Skaff deg alu interiørlister og sleng treverket i peisen så blir det enda bedre :P

Takk :)

har tenkt litt på alu eller carbon lister. men er ikke helt sikker. hvor får jeg kjøpt slike?:) ser jo ut som en shark innvendig nå :P

Skrevet
Ser ut som en knallpen bil. Gratulerer! :wink:

Har du noen planer for den?

Takk:)

planene fremåver er vel å få tak i penere interiør lister :P så få sendt den inn til soting av ruter :) har veldig lyst på M front på den. men får se hva pengene rekker til fremåver nå :)

Skrevet
Er det 18" elr 19" på den der? Gratulerer med nydelig bil.

Sommer : M3 felger. Foran 235/35-19 Bak 265/30-19

Vinter : Orginale BMW felger : 205/55-16

Skrevet

Grattis med kjempeflott bil. Bittelitt senk så er du på G. Interiørlister finner du hos GS eller på ebay.

Skrevet

Takk for kommentarer :) bilen ble levert inn hos laco for sending med bil i natt opp til drammen der den går videre med tog til tr.heim :) håper på å få hentet den torsdag / fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...