raymond m Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Gratulere med en fin bil.. riktig motor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Gratulere med en fin bil.. riktig motor.... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2010 bilen kommer vist ikke til tr.heim før senest den 16. så håper på å få hentet den 16 eller 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Fin bil! Hva var prisen og km-stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Fin bil! Hva var prisen og km-stand? Hvorfor er det så viktig hva eier har betalt for bilen? Er så mange her inne som stiller slike spørsmål og jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk skal blande seg inn i privatøkonomien til folk. tilbake til bilen : Er spent på å se hva Fosningen kan få til med denne Ser ut som en skikkelig flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Fordi jeg ser etter lignende bil selv, og vil vite hva en 328ci går for i dag (da er km-stand også relevant). Er jo nok av jesus-er som deg også her. Send det på PM dersom det er "hemmelig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Fordi jeg ser etter lignende bil selv, og vil vite hva en 328ci går for i dag (da er km-stand også relevant). Er jo nok av jesus-er som deg også her.Send det på PM dersom det er "hemmelig" Da går det heller an å spørre hva slike ligger på for tiden, så får det bli opp til eier å avgjøre om han ønsker å dele sin kjøpssum eller ikke. Eller sende en pm som du selv nevner Du forstår nok hva jeg mener når du selv har kjøpt bil, og folk er mer opptatt av hva du betalte enn selve bilen. Jeg ble ihvertfall drit lei av at folk var mer opptatt av å spørre om prisen enn selve bilen når jeg handlet bil ifjor. Janteloven lever fremdeles i stor grad i dette landet. Og forresten, den dagen jeg blir Jesus tror jeg folk slutter å være kristne Men nok offtopic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 bilen har gådd 129 tusen måtte gi 180 tusen for bilen men skal sies at bilen er strøken innvendig og utvendig. da fikk jeg med 19" M felger + 16" felger mede piggfri dekk. 2 sett front lykter. crome dørhåndtak og lister. bilen er nå hjemme. skal ta litt bilder av den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Var bilen som forventet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Var bilen som forventet? Jepp ;D Noe småtteri som må fikses da;P Cd veksler problem. får ikke kontakt med den og radioen. gåen skiltlys pære. får opp varsel om frontlys. så dette skal utbedres snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Okey. Litt småplukk må man regne med. Er sikkert bare bagateller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 gratulerer med ny bil. Så ut som en velholdt og fin coupe dette så er det jo litt morsomt med litt motor. Utstyrsmessig var den også jo bra:) Vedr trelister kan du gå på www.carbontrekk.com som jeg ser flere har gjort. Der kan man få kjøpt carbontrekk til å legge over. Ser ut som resultatet blir veldig bra også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Liten oppdatering Angeleyes var koblet på parklys men de var loddet sammen uten plugger. så når jeg skulle ut med den ene lykten bestemte jeg meg for å lodde på plugger slik at jeg kan ta ut lykten uten å klippe ledningene hver gang. Forrige eier har ødelagt festene på ene blinklyset, så nye er bestilt fra gsbildeler + chrome pærer slik at man slipper den orange fargen. Slike: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Bilder av de nye blinklysene Litt div bilder Vinterfelgene Loddingen av angel eyes med plugger. forrige eier hadde ikke loddet på plugger. så når jeg måtte ut med den ene lykten måtte jeg klippe ledningene. så da ble det loddet på plugger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjensen Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Nye bilder av bilen min noen som har ris / ros til bilen? tips til hva jeg eventuelt kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå