Gå til innhold

Min 1999 mod 328 E46 [Nye bilder 05.04.2010 ris/ros ønskes!]

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil! Hva var prisen og km-stand?

Hvorfor er det så viktig hva eier har betalt for bilen? Er så mange her inne som stiller slike spørsmål og jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk skal blande seg inn i privatøkonomien til folk.

tilbake til bilen :P: Er spent på å se hva Fosningen kan få til med denne :) Ser ut som en skikkelig flott bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ser etter lignende bil selv, og vil vite hva en 328ci går for i dag (da er km-stand også relevant). Er jo nok av jesus-er som deg også her.

Send det på PM dersom det er "hemmelig" :)

Da går det heller an å spørre hva slike ligger på for tiden, så får det bli opp til eier å avgjøre om han ønsker å dele sin kjøpssum eller ikke. Eller sende en pm som du selv nevner :) Du forstår nok hva jeg mener når du selv har kjøpt bil, og folk er mer opptatt av hva du betalte enn selve bilen. Jeg ble ihvertfall drit lei av at folk var mer opptatt av å spørre om prisen enn selve bilen når jeg handlet bil ifjor. Janteloven lever fremdeles i stor grad i dette landet.

Og forresten, den dagen jeg blir Jesus tror jeg folk slutter å være kristne ;) Men nok offtopic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har gådd 129 tusen ;) måtte gi 180 tusen for bilen :) men skal sies at bilen er strøken innvendig og utvendig. da fikk jeg med 19" M felger + 16" felger mede piggfri dekk. 2 sett front lykter. crome dørhåndtak og lister.

bilen er nå hjemme. skal ta litt bilder av den i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bilen som forventet? :)

Jepp ;D

Noe småtteri som må fikses da;P

Cd veksler problem. får ikke kontakt med den og radioen.

gåen skiltlys pære.

får opp varsel om frontlys.

så dette skal utbedres snarest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny bil. Så ut som en velholdt og fin coupe dette så er det jo litt morsomt med litt motor. Utstyrsmessig var den også jo bra:)

Vedr trelister kan du gå på www.carbontrekk.com som jeg ser flere har gjort. Der kan man få kjøpt carbontrekk til å legge over. Ser ut som resultatet blir veldig bra også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Liten oppdatering

Angeleyes var koblet på parklys men de var loddet sammen uten plugger. så når jeg skulle ut med den ene lykten bestemte jeg meg for å lodde på plugger slik at jeg kan ta ut lykten uten å klippe ledningene hver gang.

Forrige eier har ødelagt festene på ene blinklyset, så nye er bestilt fra gsbildeler + chrome pærer slik at man slipper den orange fargen.

Slike:

7967.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av de nye blinklysene :)

IMG_0444.jpg

IMG_0445.jpg

IMG_0448.jpg

IMG_0459.jpg

Litt div bilder :)

Vinterfelgene

IMG_0459.jpg

IMG_0457.jpg

IMG_0456.jpg

IMG_0453.jpg

IMG_0454.jpg

IMG_0455.jpg

IMG_0452.jpg

Loddingen av angel eyes med plugger. forrige eier hadde ikke loddet på plugger. så når jeg måtte ut med den ene lykten måtte jeg klippe ledningene. så da ble det loddet på plugger :)

IMG_0447.jpg

IMG_0446.jpg

IMG_0445.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...