316 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21238799 Har aldri sett denne før... Ringer ingen bjeller her, den lå jo ute til salgs i fjor en gang også med like lite info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Virka som en gromm sak det der ja. var ikke akkurat no liten turbo heller vert morro å sett en prosjektråd om denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Noen fra forumet sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Er litt usikker på om den eksisterer eller om det er bullshit bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 hvem betaler penger for å legge ut en BS-annonse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Jepp,bilen står i Elverum å er MIN inntil videre Spørsmål? Send PM hvis du er seriøst interessert og ikke bare lurer på oppsett. Noen hemmeligheter må ny eier få ha for seg selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Er den godkjent med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 For å spare meg for maaange spørsmål her da så er bilen Svensk. Kun ren banebil. Orginalt en 325 88 mod. Gått 60 mil etter bygging så ganske fersk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Spenstig sak denna her. Var det ikke prosjekttråd på PPF også når forrige eier hadde den? Mener bestemt jeg husker den bilen fra PPF forumet... Skulle det dukke opp en sekk med penger så slår jeg på tråden igjen! Var ikke du på BMWCCN Våler med denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Denna bilen har aldri vært på noe treff eller banekjøring. Bare å slå på Tråden det Oddis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Kunne kanskje ha oppgradert bremsene litt.. Men, rå bil..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Orginale 325 bak. Wilwood 315mm forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 For å spare meg for maaange spørsmål her da så er bilen Svensk. Kun ren banebil. Orginalt en 325 88 mod. Gått 60 mil etter bygging så ganske fersk. og 1t skruing for hver mil?, neida sikkert moro bil detta, går sikkert temmelig bra å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Denne liker jeg. Stilren og fin. Billig er den og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potetkongen Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Bilen starter å går som ei klokke. Som å kjøre en helt vanlig 325 til det begynner å lade... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå