frengen Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 jepps...syns det gikk ganske så kjapt selv...7,5 time medregnet 1 times pause hos pizzabakern:P Bilen er på veien igjen nå sinnsyk forskjell fra 2-litern ja...merkes spesiellt på bunndrag og gassrespons. syns dog den drar veldig dårlig fra 4,5k ca og oppover..så skal bli fint med m50 innsug:) Har også defekt katalysator med løs innmat...kan være denne struper ned eksosen ganske mye, så skal få skjært den opp og plukke ut innmaten forhåpentligvis til uka:) For de som vurderer motorbytte: det var verdt det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Er på tide med felghandel nå...men vet fremdeles ikke hva jeg skal ha...Noen innspill? kjører på nedslitte dekk nå, så må handle ganske kjapt. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/74574.jpg eller http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/thumb_45744.JPG eller http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/thumb_91451.jpg?? kom med inspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 bestillte meg m50b25 innsug...skrudde av det originale og skulle sette på det nye...viste seg at manifoilen var akkurat like stor som den originale:S kun 45mm åpning...og ikke 65 eller hva det skal være....har aldri hørt det skal være noe forskjell på m50b25 innsug?:S noen som kan fortelle meg hva grunnen er? fikk ikke igjen alle pengene da jeg returnerte det til gs heller...er det en spesifikk modell jeg må ha fra, eller er det rett og slett gs som ga meg innsug med feil delenr? (520-innsug merket med delenr. fra 525??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 et par bilder etter ombygging: Etter besøk av postmann;) gikk sånn akkurat det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 bestillte meg m50b25 innsug...skrudde av det originale og skulle sette på det nye...viste seg at manifoilen var akkurat like stor som den originale:S kun 45mm åpning...og ikke 65 eller hva det skal være....har aldri hørt det skal være noe forskjell på m50b25 innsug?:S noen som kan fortelle meg hva grunnen er? fikk ikke igjen alle pengene da jeg returnerte det til gs heller...er det en spesifikk modell jeg må ha fra, eller er det rett og slett gs som ga meg innsug med feil delenr? (520-innsug merket med delenr. fra 525??) Di gjorde det samme med meg. Fikk 2,0 innsug som var feilmerket som 2,5. Ser du på undersiden ved festet til gass-spjeldet så står det merket 2,0 eller 2,5. Kan banne på at du har fått det som jeg leverte tilbake i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 da skal jeg ta meg en telefon til gs straks, og få igjen penger. fikk igjen kun 80 prosent, da det var "min feil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 forresten, ///naitsirk: byttet du lmm da du byttet motor? har dette noe for seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 ville gått for disse http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/74574.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 det endte på evolution 2 felgene i sølv:) kommer til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Du MÅ bytte lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Okok:) noen merkbar effektøkning av det? Evt. farlig å kjøre med feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Okok:) noen merkbar effektøkning av det? Evt. farlig å kjøre med feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-fan Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 blir supert det her, virkelig fin bil du har fått. Og sikkert ikke så aller verst med fart og spenning heller nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 Vet ikke om dette bør plasseres i bilstereotopicen, men ønsker å hele prosjektet (bilen) i denne tråden. Har tidligere hatt en ferdig RF kasse med to 12" P2 subber. Da disse gikk sund har jeg nå som prosjekt å bygge om bassoppsettet. Planen er å ha to JBL p1222 12" subber i en portet kasse laget etter mål fra bagasjerom og subbenes ønsker. subbene skal spille ut mot luka. Kassen lages i akkurat samme vinkel som seterygg. bassporter direkte fra kassen og ut i cupe`en, gjennom midtarmlene. Kassen festes mot seterygg med gjennomgående bolter i kasse og seterygg. forsterker/kondensator festes til plate, montert oppunder hatthylle. Til slutt dekker jeg til basskasse og tomrom rundt med en utskjært finerplate e.l. etter bagasjerommets former , og subber. denne trekker jeg med filt i org. farge. tok noen bilder i dag, men gikk ikke å laste opp. kommer nok i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Har idag fullført prosjektet med ombygging av innsug:D Ble veldig fornøyd med effektøkningen. den drar nå jevt hele veien opp til 6500RPM. før var det ventepause på 14 minutter fra 4500 -6500rpm. får fremdeles ikke til å laste opp bilder:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå