Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW E39 Neodesign VIP framfanger stjålet, fangeren har blitt rusket rett av bilen :evil:

Skiltet er også blitt stjelt skilt nr: LY 52560

Fangeren vart stjelt ved Aasen bilverksted på Dimna i Ulsteinvik natt til laurdag 6.3.10

wxjgx8qka0j8g2kt7gxi.jpg

Skrevet

Herregud... Folk nå til dags! Husk å melde at skiltet ditt er stjelt hos politet, ellers ligger du dårlig ann.

Skrevet
Herregud... Folk nå til dags! Husk å melde at skiltet ditt er stjelt hos politet, ellers ligger du dårlig ann.

:evil:

skilt å fanger er meldt sjålet

Skrevet

Jaja. greit å ringe politiet, men jeg hadde nok valgt en annen mulighet ;) uansett greit å få igjen fangern da. Får du noe erstatning til evt opplakkering da?

Skrevet
Jaja. greit å ringe politiet, men jeg hadde nok valgt en annen mulighet ;) uansett greit å få igjen fangern da. Får du noe erstatning til evt opplakkering da?

Grunnen til at eg brukte politiet var nettop håpet om erstatning.

Fangeren har blitt så brutalt revet av at sklide festene er knekt, de lønner seg ikke å få den fikset, ny fanger er bestilt av verkstede den ble stjålet fra.

Fangeren har blitt båret i, spendt inn gitter så grøftelys er ødelagt, høytrykk steaming prosjekte deres ødela fangeren med så mange sprekker at arbeids timene de tar for og få de fikset, blir så mange at de lønner seg ikke å fikse

njy9ebtbi4yqqzywgmib.jpg

aue82xeracpacx480jc5.jpg

uhedjms8boccagr3utz6.jpg

7anjzx786tuitv4lbgzs.jpg

iy58kzmivl7l5gpsqlfu.jpg

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er på jobben min (verksted) det stjeles deler fra biler. Utlendinger der også.

Har hatt sikkert 20 innbrudd det siste året :roll:

Fint det ordnet seg, men håper du har tatt til fornuften og bestilte M5-front nå :wink:

Skrevet

Hva er det med folk? Stjele andres deler og montere det på egen bil og kjøre rundt i samme distriktet? Ja, det går nok bra! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...