CaS Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Hei, har funnet dette produktet i nettbutikken til GS, og driver da i en prosses for å godkjenne senkesett i vognkort, lurer da på om dette kan være produktet til å heve bilen min de 10mm jeg trenger? Er dette da en mulighet eller er det jeg som har missforstått helt? http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... &p=1332676 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Du hever ikke bilen med bumper stopp. Bumper stopp hindrer demperen i å bunne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Du hever ikke bilen med bumper stopp. Bumper stopp hindrer demperen i å bunne... Oki, så hjelper ikke noe på høyden altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 På ingen måte Kan jo bygge opp med noe mellom fjør og topplager eller mellom topplager og fjørtårn? Vet man får forskjellige tykkelser på gummien fjøra hviler mot bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå