Gå til innhold

Div E46320Ci deler selges m-tech understell, frontlys osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen noen deler etter salget av min E46 320Ci, som bare ligger å tar plass nå.

Delene jeg har er:

- komplett sett med fjærer (eibach) og dempere (m-tech gass). SOLGT

- Frontlykter med chrome innmat, lyktene er orginale bosch mener jeg. mangler en pæreholder. SOLGT

- Et sett med foringer fremme (bærearmer), splitter nye. (150,-) SOLGT

- Lyktesenkere, må limes på, god passform (200,-) Lakkert i Oriental blau (mørkeblå)

Bilder av senk første bilde, første og andre bilde er med lyktesenkere og lykter (OBS: ikke linselykter, uten AE)

reuimpr3ql3jxqww0ouz.jpg

pytcley9tj3qzfup7yew.jpg

Skal skaffe bilde av dempere og fjærer når jeg får det til, er ikke hjemme denne uka, så blir vel til mandag-tirsdag neste uke.

EDIT: Kjøper betaler frakt!

Skrevet

Er fjører/dempere komplett med topplager osv, altså komplett fjørbein? Hvor mye senker fjørene?

PM meg når du har bilder!

Skrevet
Er fjører/dempere komplett med topplager osv, altså komplett fjørbein? Hvor mye senker fjørene?

PM meg når du har bilder!

Er uten topplager, kasta topplagra, da de rett og slett er slitedeler som bør byttes ut når man bytter dempere fremme.

ellers så er det komplett. 4 dempere, 4 fjærer.

Skal se om jeg finner et bilde av bilen når de sto på, er usikker på hvor mye de senker, men det er vel ganske moderat. vil anta rundt 30/30.

Eibach er forresten et meget bra merke, og kanskje går det an å skaffe papirer også.

Skrevet
Kan være interresert i foringen. Hva blir frakt på de tro?

tror ikke frakta blir så dyr, de kan vel sendes i en boblekonfolutt. tror det koster rundt 50-60, uten å være helt sikker:p

Er 2 foringer, en til hver side. Jeg bestillte feil, bestillte 2 stk, men så var det 2 sett, så fikk dobbelt opp. foringene er ganske enkle å bytte.

Skrevet

Høres bra ut, men har du ett delenummer på foringene? Jeg skal ha de som er 66mm eller hva det er. De som er til coupe's m tech understell...

Skrevet
Høres bra ut, men har du ett delenummer på foringene? Jeg skal ha de som er 66mm eller hva det er. De som er til coupe's m tech understell...

66mm ja.

delenr: 31126783376

Du sparer visst rundt 600,- på å kjøpe de fra meg :shock: Da tenker jeg på priser fra GS, koed var noe billigere så jeg.

Men ettersom jeg har sagt 150, skal du få de for det om du vil, men da betaler du ivertfall frakt :D

Obs, kan ikke sende de før jeg er hjemme neste uke på mandag 15.03

• 2 weeks later...
Skrevet

Okay.. da har jeg omsider tatt bildene (beklager lang ventetid).

Tilstand på fjærer er meget god. lite rust. fremdempere og bakdempere er preget av litt overflaterust, dette kan sikkert blåses eller pusses bort, er kanskje verdt det da det er gass m-tech dempere. tilstand på understellet var bra når jeg tok de av.

Noen bilder av dempere/fjærer:

g2drvdxf5mx92kf87a7j.jpg

mc0w7qogptzkwwxiukve.jpg

mw7781fq2p5dtzojbxjg.jpg

kruah5zr7me92n9rfj85.jpg

Bilde av foringer:

emz9mg3flmey3x9pmtp2.jpg

Skrevet

Bump, bilder av deler lagt ut.

- Dempere/fjærer: 1000,- eller bud, selges samlet

- Foringer: 150,-

- Lykter med chrome innmat: 500,- (mangler 1 eller 2 pæreholdere, sikkert lett å få tak i på hugger eller liknende. uten AE)

- Lyktesenkere: 200,- må limes på.

Skrevet

har mest sannsynlig kjøper på hele lykter (begge), så tar sjansen på at han skal ha de i første omgang. kontakter deg om det skulle bli noe tull med kjøper.

Ellers så mener jeg tilstanden på glassene er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...