Olan Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 kan kjøpe M5 understell a meg i desember med papirer og sånn !kan egentlig kjøpe alt av meg bortsett fra maskina og ledningane Skal du nedover å hente m5 ? Meg og en bekjent skal muligens nedover etter nyttår hvis jeg får mekka nok overtid og det dukker opp et par 3.8'er til rimelige penger. For øyeblikket synes jeg de ligger vel høyt i pris da det er snakk om nesten 6000 pund + mva og reise ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 kan kjøpe M5 understell a meg i desember med papirer og sånn !kan egentlig kjøpe alt av meg bortsett fra maskina og ledningane Hva skal du ha for komplett understell og drivverk egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Da var m5 planer skrinlagt Veldig lyst å prøve å få en snill m20b25 turbo i vognkortet, noen som har erfaringer med slikt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 SØknad til BT sendt bare å vente på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Da var enda en bimmer i hus En orginal 525iA 89mod som skal brukes til å få godkjent min med 2,5l i første omgang. Den selges mest sannsynlig i deler etterhvert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Noen her som har ettermontert klima i bil ? Må jeg bruke annet ledningsnett siden det ikke er levert i den bilen jeg skal ha det i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Da var svar fra BT kommet og det var positivt ang ombygging til 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 hvorfor tok du ikke bare og skrev pluss turbo i søknaden da? Så mye enklere.. blir ikke noe pluss i boka fordi om den er godkjent ombygd til 2,5:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Blir altfor mye kr og dokumentasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Dokumentasjonen er ikke så gæren da, værre med kling:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 bt skal ikke ha mere penger om de skal gokjenne den med turbo eller ikke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Nei for turboen m tilbehør er jo gratis Fredrik ! eller kan fort bli men ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 sytes ikke det var så dyrt jeg. kan jo bygge billig og vettu olan;) ikke noe problem og kjøre en m20 på 0.5 bar med orginal motor;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Jaja, men gidder rett og slett ikke styret med å få det godkjent, i og med at bmw har laget e34 med m20 turbo så blir det vanskelig å få det i vognkortet, og Co vil bli skyhøy i forhold til det som er tillat. Nei jeg får finne meg en bimmer med turbo i vognkortet neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 hehe. trur ikke det hadde vært så veldig stort problem på en så gammal bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå