Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
bedre og bare få tak i en hel motor trur nå jeg:P i stede for og begynne og skru osv på en motor som er fin:P

Bra m20 motorer vokser ikke akkurat på trær

Skrevet
står en i min#-o

Ja så begynn å host opp penger snart, motoren min trenger spenn, og hvis han derre duden ikke kommer med penger så får du pent bruke av lønninga di. Jeg gidder ikke vente i lange tider pga andres problemer

Skrevet

Nei og jeg gidder faen ikke hjelpe til når folk er så jævlig utakknemlige og lar meg stå igjenn etter bruk av 30timer av min egen fri på og hjelpe en som egentlig ikke kan dritt. Og for og så la meg stå igjen aleine rydde på mitt verksted! pga du er sliten !1 Fikk ikke takk engang. Du kunne jo gjort det selv! hadde den ikke svivi enda! Suuug meg. Send meg kontonr ditt du; 93079492!

Skrevet
Nei og jeg gidder faen ikke hjelpe til når folk er så jævlig utakknemlige og lar meg stå igjenn etter bruk av 30timer av min egen fri på og hjelpe en som egentlig ikke kan dritt. Og for og så la meg stå igjen aleine rydde på mitt verksted! pga du er sliten !1 Fikk ikke takk engang. Du kunne jo gjort det selv! hadde den ikke svivi enda! Suuug meg. Send meg kontonr ditt du; 93079492!

Slapp av du, er ikke hard feelings her, sier bare at når man har penger så kan man betale. Er ikke unfair det.

Trenger ikke bli ufin i praten :)

Skrevet

Blir nok overhaling av bunndel, trenger bare et par skift overtid :)

Like greit å bare overhale den så vet jeg at motoren er 100%.

Da blir det fort aktuelt med snurre seinere også, bergee 8)

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...