bergeee Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 bedre og bare få tak i en hel motor trur nå jeg:P i stede for og begynne og skru osv på en motor som er fin:P
Olan Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Skrevet Desember 12, 2010 bedre og bare få tak i en hel motor trur nå jeg:P i stede for og begynne og skru osv på en motor som er fin:P Bra m20 motorer vokser ikke akkurat på trær
bergeee Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 nei på trær nei:P men du får a kjøpt noe:) trur nesten det er vanskligere og få tak i bare blokk?
Olan Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 står en i min#-o Ja så begynn å host opp penger snart, motoren min trenger spenn, og hvis han derre duden ikke kommer med penger så får du pent bruke av lønninga di. Jeg gidder ikke vente i lange tider pga andres problemer
Gjest atlis Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Nei og jeg gidder faen ikke hjelpe til når folk er så jævlig utakknemlige og lar meg stå igjenn etter bruk av 30timer av min egen fri på og hjelpe en som egentlig ikke kan dritt. Og for og så la meg stå igjen aleine rydde på mitt verksted! pga du er sliten !1 Fikk ikke takk engang. Du kunne jo gjort det selv! hadde den ikke svivi enda! Suuug meg. Send meg kontonr ditt du; 93079492!
Olan Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Nei og jeg gidder faen ikke hjelpe til når folk er så jævlig utakknemlige og lar meg stå igjenn etter bruk av 30timer av min egen fri på og hjelpe en som egentlig ikke kan dritt. Og for og så la meg stå igjen aleine rydde på mitt verksted! pga du er sliten !1 Fikk ikke takk engang. Du kunne jo gjort det selv! hadde den ikke svivi enda! Suuug meg. Send meg kontonr ditt du; 93079492! Slapp av du, er ikke hard feelings her, sier bare at når man har penger så kan man betale. Er ikke unfair det. Trenger ikke bli ufin i praten
Olan Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Blir nok overhaling av bunndel, trenger bare et par skift overtid Like greit å bare overhale den så vet jeg at motoren er 100%. Da blir det fort aktuelt med snurre seinere også, bergee
bergeee Skrevet Desember 21, 2010 Skrevet Desember 21, 2010 snurre liker vi:) men ville gått for en m50b25 jeg da:P mye billigere er det og:)
Olan Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Skrevet Desember 21, 2010 Ja en m50 hadde ikke gjort noe det, men er vanskelig å finne komplett motor med elnett, kasse og mellomaksel til 5'er ;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå