Olan Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 haha:P bare og få kappa fjærene:P er ikke rart du ikke får pakka de. posten streiker jo:P har venta på en pakke fra dekkonline i 2 uker nå Kapping av fjærer er harry Fikk pakka fra koed i går, venter på pakke fra gsbildeler nu Bare å krysse fingrene på at Schmiedmann får bestillingen min der også snart:P Trenger sårt klips utvendig Og bilen kommer hjem i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Da var noen flere "deler" i hus Powerflex traversforinger og klips til takrennelistene:) Blir sweet med shadowline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Godt noen får pakkene sine,har ikke fått noen av dem :/ blir bra dette Venter på bra bilder nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Med litt forsinkelser og diverse så kom ikke bilen hjem i dag da det var lite interessant å stå til langt på natt ( som det allerede er) å montere dører og diverse, så dette blir montert av han som lakka i natt slik at jeg kan hente bilen i morra tidlig Resultatet ble bra vil jeg tørre å påstå, men ble ikke helt 100% på venstre bakskjerm ( noe jeg kan leve med). Var litt småtteri som kom fram, som f.eks at fylleren hadde sigi litt ned i noen steinsprut på panser og slikt, men tror det kommer til å bli en bra helhet når alt kommer på plass Hittil så er jeg fornøyd med det jeg har sett, og virker ikke som jeg har kastet penger i dass her Fikk snipsa et par bilder, og mer kommer i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 detta ser bra ut olan. må ta noen bedre bildre i lyset:) spess av venstre baksjerm. ble litt spent på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Den er jeg spent på au, kjedlig om den ser bra ut nå da. I 1 uka, så bære sprækkkæ det opp så ei vulkaan:p hah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Der kom bildene ja =) Men hva skjer med forskjellige dørtrekk a? Klipsa på det sorte var gåene, så var bare satt på et annet imens Vært å handlet klips innvendig, utvindig og nye giroverføringer i dag:D Var også oppe hos lakkereren og han kunne ta hele bilen for 13 lakser noen ganger føler jeg meg heldig som har en far som er bil lakerer å lakerer bilen min for 3 lakser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Ja det er noen som har det Nå ble det ikke 13 tusen da, ble noe rimeligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 detta ser bra ut olan. må ta noen bedre bildre i lyset:) spess av venstre baksjerm. ble litt spent på den:) Bakskjermen ble 98% bra hvis jeg kan si det sånn, men med det utgangspunktet jeg kom med så fynes jeg ikke det ble så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Da var bilen hjemme, blir noen dager med montering nå Noen bilder til i dagslys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg liker det jeg ser! Kommer sikkert opp en tur og kikker senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg liker det jeg ser! Kommer sikkert opp en tur og kikker senere Bare å ta turen Kanskje jeg får bruk for justerings-skillsa dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Så så jeg at han som gjorde grunnarbeidet hadde "glemt" å ta rust under panser og dører, hurra ! Er en del småtteri som har dukket opp, men blir forhåpentligvis gjort opp sånn tålig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 hehe. det er kjedlig vettu. skal du ha gjort noe orgentlig må du gjøre det selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå