Olan Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2010 Nye baklykter montert og rettet opp eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Nytt idag: Hattehylle UTEN knekker, skal trekkes i svart skinn og lage hull til reflexrør og rullegardin. Har også fått tak i deksel bak frontlykter, slik at motorrom ser litt mer ryddig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Traversforinger ble byttet i natt og gikk veldig lett, hattehylle er ferdig lakkert og montert. Ble litt mindre "slark" i bilen med nye traversforinger, men tror mye av slarken kommer av gåent diffoppheng. Noen andre ting som kan føre til slark i drivverket ? Får provosert det godt fram med å av/på gasse. Tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 masse som kan føre til slark i driverket:) hardyen,diffen, girkasse oppheng og foringer:) viss alt detta er 100% så skal det ikke være noe slark:) kan også være noen gåene drivknuter som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Da var diff foringa også byttet så får håpe at slarket er vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Åssen gikk det? Forsvant eplepsianfallene eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 Lite updates her i det siste... Nye senkesett ankommer til mandag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Moro, hva bestilte du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Handlet supersport dempere og fjærer, coilovers var til vurdering men det gidder jeg ikke koste på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Noen som har en morsom motor med overlading som de vil bli kvitt her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 kan du ikke bare mekke sammen en skjøl da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 kan du ikke bare mekke sammen en skjøl da? Jo det er fullt mulig, MEN er sugen på noe jeg bare kan putte oppi og kjøre av gårde med ;p Har muligens en 3,5l på handa nå også Men ført er det å få ordna senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 hadde jeg vert deg hadde jeg henta meg en helt m5 jeg:) tar jo bare en ukes tid og bygge om. så får du det gokjent lett. så er det mye mere driftsikkert en noe him mekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 hadde jeg vert deg hadde jeg henta meg en helt m5 jeg:) tar jo bare en ukes tid og bygge om. så får du det gokjent lett. så er det mye mere driftsikkert en noe him mekk Så sant så sant Vet du om en side der det ligger mye engelsk bmw eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 http://pistonheads.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå